تاریخ انتشار: 1398/03/03 17:34
کد خبر: 98962

آمار پرسپولیس در آسیا؛ ناامید کننده

برانکو نسبت به ذوب‌آهن و استقلال از بازیکنان کمتری در شش دیدار آسیایی‌اش استفاده کرد و کمترین تعداد بازیکن به کار گرفته شده هم به پرسپولیس تعلق دارد.
آمار پرسپولیس در آسیا؛ ناامید کننده

پرسپولیس که فصل پیش با دست خالی تا فینال لیگ قهرمانان پیش رفته بود، این فصل به لحاظ کسب امتیاز و جایگاهش در جدول، ضعیف‌ترین تیم ایرانی در لیگ قهرمانان آسیا بود. شاگردان برانکو در بین سه  تیم ایرانی حاضر در مرحله گروهی این رقابت‌ها کمترین امتیاز را گرفتند و در پایین‌ترین جای جدول ایستادند تا ضعیف‌ترین تیم ایرانی در آسیا لقب بگیرند.

برانکو نسبت به ذوب‌آهن و استقلال از بازیکنان کمتری در شش دیدار آسیایی‌اش استفاده کرد و کمترین تعداد بازیکن به کار گرفته شده هم به پرسپولیس تعلق دارد. حتی اگر مهدی شریفی را با یک بازی و ۱۰ دقیقه حضور در میدان و محمدامین اسدی را هم با دو بازی و ۲۱ دقیقه حساب کنیم، باز هم تعداد بازیکنانی که برانکو در دیدارهای آسیایی‌اش استفاده کرده از ۱۸ نفر بیشتر نمی‌شود.

علیرضا بیرانوند، سیدجلال حسینی، شجاع خلیل‌زاده، محمد نادری، مهدی شیری، کمال کامیابی‌نیا، احمد نورالهی، بشار رسن، مهدی ترابی، علی علیپور، ماریو بودیمیر، سیامک نعمتی، سروش رفیعی، شایان مصلح، محسن ربیع‌خواه، امید عالیشاه، محمدامین اسدی و مهدی شریفی بازیکنانی هستند که در آسیا برای پرسپولیس به میدان رفتند. هفت بازیکن در هر ۶ بازی حضور داشتند، سه بازیکن در ۵ بازی و دو بازیکن هم در ۴ بازی. بیرانوند، شیری، کامیابی‌نیا و علیپور با ۵۴۰ دقیقه حضور در میدان بیشترین دقایق حضور در لیگ قهرمانان را داشتند و مهدی شریفی با تنها ۱۰ دقیقه حضور در میدان کمترین حضور را داشت.

بازیکنان پرسپولیس در مجموع ۱۱ کارت زرد گرفتند که شجاع خلیل‌زاده با ۳ اخطار خشن‌‌ترین بازیکن این تیم بود. شجاع و علیپور هر کدام با ۲ گل زده بهترین گلزنان آسیایی پرسپولیس بودند و هیچ بازیکنی در این تیم بیشتر از یک پاس گل نداده است.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3nlpek

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


احتمال بقا یا حذف از لیگ قهرمانان به زبان ساده!