تاریخ انتشار: 1398/03/04 15:37
کد خبر: 98879

عکس | شبیه سازی عجیب سپاهان در تمرین پرسپولیس

نکته جالب این است که برانکو به بازیکنان فیکس خود کاور زرد رنگ پوشانده است؛ قبل از دربی او کاور آبی را به ذخیره ها داده بود.

دیدار پرسپولیس و سپاهان آخرین تقابل قرمزهای پایتخت با یک تیم لیگ برتری در این فصل است‌. آن ها در صورت کسب برد به یک قدمی قهرمانی در جام حذفی می‌رسند و می‌توانند در لیگ حرفه ای ایران تاریخ ساز شوند.

تمرینات تیم پرسپولیس نیز این روزها با جدیت برگزار می‌شود و شاگردان برانکو خود را آماده دیدار با سپاهان می‌کنند. نکته جالب این است که مثل قبل از بازی با استقلال، کادرفنی رنگ کاورها را به رنگ لباس تیم حریف تغییر داده و سبب شده اند تا یک تیم در بازی درون تیمی زرد پوش شود.

البته شبیه سازی قرمزها این بار به شکلی عجیب تر رقم خورده است. تصاویر منتشر شده از تمرین نشان می‌دهد که تیم اصلی با کاور زرد رنگ تمرین می‌کند و ذخیره ها بدون کاور هستند. این اتفاق در بازی آسیایی نیز رقم خورد و در آخرین تمرین مشخص شد که امید عالیشاه بازی می‌کند؛ اتفاقی که این بار عکس آن رخ داده است.

برانکو ایوانکوویچ همچنین تمریناتی ویژه را برای خنثی کردن حملات هوایی تیم سپاهان تدارک دیده و قصد دارد با زوج شجاع خلیل زاده و سیدجلال حسینی، مانع از سرزنی کی‌روش شود. عملیاتی که در نقش جهان با موفقیت انجام شد و باید دید آیا تکرار میشود یا نه.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4dwjmp

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


پیگیری تمرینات پرسپولیس در غیاب برانکو!