تاریخ انتشار: 1398/03/04 16:06
کد خبر: 98877

حسینی: به جز استقلال و سپاهان، چند پیشنهاد خوب دیگر هم دارم

هافبک تیم ذوب آهن گفت:‌ منتظرم تا بازی با النصر عربستان تمام شود و بعد از آن پیشنهاد‌اتم را بررسی کنم و بهترین تصمیم را بگیرم.
حسینی: به جز استقلال و سپاهان، چند پیشنهاد خوب دیگر هم دارم

محمدرضا حسینی در خصوص وضعیت کنونی تیمش گفت: خدا را شکر وضعیتمان خوب است. تمریناتمان این روزها شاداب و بانشاط برگزار می‌شوند. در لیگ برتر به هدف‌گذاری که در نیم فصل دوم داشتیم، رسیدیم. در لیگ قهرمانان آسیا هم توانستیم بهترین نتایج را بگیریم و به عنوان تنها نماینده ایران به مرحله بعد صعود کنیم.

حسینی در مورد بازی با النصر عربستان گفت: درست است  صعود ما قطعی شده اما بازی با النصر برای سرگروهی مهم است، ضمن این‌که همیشه بازی‌های بین ایران و عربستان حساس بوده است. تلاش می‌کنیم تا ان‌شاءالله این بازی را هم با برد پشت سر بگذاریم.

وی در خصوص اتفاقاتی که در سفر کاروان تیم ذوب‌آهن به کربلا رخ داد، گفت: این اتفاقات قطعا نمی‌توانسته از طرف باشگاه باشد، چون باشگاه دلش نمی‌خواهد هزینه سنگینی روی دست خودش بگذارد، برود و برگردد. شاید کم‌کاری از کنفدراسیون فوتبال آسیا بوده و شاید نامه را دیر ارسال کردند. من اطلاع زیادی در این مورد ندارم اما باید بگویم تا لحظه‌ای که رسیدیم آماده بازی بودیم. به هر حال اتفاقی بود که نباید می‌افتاد اما برای ما خوب شد چون به زیارت رفتیم.

هافبک تیم ذوب‌آهن در مورد صحبت‌هایی که در رسانه‌ها مبنی بر پیشنهاد دو باشگاه استقلال و سپاهان به او مطرح شده، گفت: من فقط از استقلال و سپاهان پیشنهاد ندارم و به جز این دو تیم چند پیشنهاد خوب دیگر هم دارم اما هنوز قطعی نشده است. منتظرم تا بازی با النصر عربستان تمام شود و بعد از آن پیشنهاد‌ات را بررسی کنم و بهترین تصمیم را بگیرم.

حسینی در پاسخ به این سوال که شنیده می‌شود پیشنهاد تیم سپاهان جدی است، گفت: هنوز هیچ چیزی معلوم و مشخص نیست. همانطور که گفتم چند پیشنهاد خوب دارم که بعد از بازی با النصر به آن فکر می‌کنم. من به جز پیشنهاد‌ات ایرانی چند پیشنهاد خارجی هم دارم، اما در مورد آنها هنوز چیزی مشخص نیست.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2awdze

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


برانکو و مجیدی بر سر جذب ستاره لیگ سرشاخ شدند