تاریخ انتشار: 1398/03/05 18:53
کد خبر: 98730

علی محمدی: دوست داشتم از سپاهان جدا شوم/ نباید بگذاریم اتفاقات تهران ادامه دار شود

هافبک تیم فوتبال سپاهان می گوید در پنجره زمستانی قصد جدایی داشته ولی امیرقلعه نویی با رفتن او مخالفت کرده است.
علی محمدی: دوست داشتم از سپاهان جدا شوم/ نباید بگذاریم اتفاقات تهران ادامه دار شود

جلال علی محمدی هافبک تیم فوتبال سپاهان در مورد دیدار نیمه نهایی جام حذفی برابر پرسپولیس و اینکه این مسابقه یک دیدار انتقامی هم برای طلایی پوشان به شمار می رود، گفت: دقیقا؛ تیم های اول و دوم لیگ در نیمه نهایی جام حذفی بازی می کنند. بازی مهمی است و فرصت خوبی برای ما که با بردن این بازی به فینال برویم و قهرمان شویم. بازی سختی خواهد بود، چون پرسپولیس تیم خوبی است ولی ما که تا آستانه بردن جام قهرمانی لیگ رفته بودیم، انگیزه های زیادی برای بردن جام حذفی داریم و باید از این فرصت استفاده کنیم.

در این بازی دیگر مساوی معنایی ندارد

از علی محمدی در مورد دو بازی قبلی که با تساوی تمام شد هم پرسیدیم که او گفت: بازی های قبلی دو مساوی داشت. بالاخره بازی های لیگ حساسیت کمتری دارد، چون بازی با پرسپولیس هم بیشتر از سه امتیاز نداشت ولی الان بازی حذفی است و مساوی هم معنایی ندارد. اتفاقاتی که در تهران رخ داد بازی را حساس تر کرده؛ اما تیم ما به این مسائل کاری ندارد و می خواهیم ببریم و به فینال برسیم.

امسال شرایط آنطور که می خواستم نبود

علی محمدی فصل گذشته یکی از بهترین بازیکنان سپاهان بود ولی در این فصل شرایط برای این هافبک 28 ساله خوب پیش نرفته؛ از او در رابطه با این مسئله سوال کردیم  و او توضیح داد: دقیقا همین است. سالا گذشته شرایط خوبی در تیم داشتم ولی امسال شرایط آنطوری که می خواستم برایم پیش نرفت.

می خواستم بروم، قلعه نویی اجازه نداد

هافبک سپاهان با اشاره به تلاشی که در پنجره تابستانی برای خروج از تیم داشت و موفق نبود، حرف هایش را ادامه داد و عنوان کرد: خب مربی انتخاب کرد که من در تیم بمانم. من می توانستم جایی دیگر بروم تا بیشتر بازی کنم ولی آقای قلعه نویی مخالفت کرد. فکر می کنم در آن زمان حداقل برای من  که قصد جدا شدن از تیم را داشتم، دلایل قانع کننده نبود و مسائلی که پیش آمد به من خیلی ضربه زد. به نظرم وقتی باشگاه دید که من زیاد بازی نمی کنم و شرایط خوبی در تیم ندارد، بهتر این بود که با جدا شدنم موافقت می کرد.

دوست داشتم بروم تا بیشتر بازی کنم

علی محمدی در پنجره زمستانی همراه با طلایی پوشان در اردوی ترکیه حضور نداشت ولی در شرایطی که ساسان انصاری در اردو بود، سرانجام انصاری از تیم جدا شد و علی محمدی به لیست تیم بازگشت. هافبک سپاهان در واکنش به این اتفاقات گفت: من نمی دانم آن اتفاقات دلیلش چه بود. در این زمینه آقای قلعه نویی تصمیم گیرنده هستند. این اتفاقات هنوز هم برای من علامت سوال هستند. من و باشگاه توافق کرده بودیم با پرداخت مبلغی جدا شویم ولی برای جدایی راه های سختی پیش روی من گذاشته شد که واقعا برای هر بازیکنی برآورده کردنش سخت بود. همانطور که شما گفتید به هر حال بازیکنی که می خواهد با تیم ادامه دهد، باید در اردو باشد. ساسان در اردو بود ولی در نهایت از تیم جدا شد؛ من هم دوست داشتم به تیم دیگری بروم تا بیشتر بازی کنم ولی تصمیم این شد که بمانم.

برای تصمیم در مورد آینده، منتظرم اتمام رقابت ها هستم

هافبک سابق تیم صبای قم در مورد اینکه چه مدت دیگر با سپاهان قرارداد دارد، اضافه کرد: قراردادم امسال تمام می شود و مثل همه بازیکنان پیشنهادهایی دارم ولی منتظرم تا بازی هایمان در جام حذفی تمام شود و سپس در مورد آینده ام تصمیم بگیرم.

سپاهان را دوست دارم ولی باید شرایط را بسنجم

آیا با این شرایط به ماندن در اصفهان فکر می کنی. علی محمدی در پاسخ به این سوال گفت: خب من فوتبالم را از سپاهان شروع کردم و واقعا این باشگاه را دوست دارم و از بودن در تیم لذت می برم ولی اگر قرار باشد شرایط مثل سال گذشته باشد که طبیعی است ماندنم منطقی نباشد، چون خودم هم دوست دارم جایی بازی کنم که بیشتر به تیمم کمک کنم ولی اگر شرایط تغییر کند و بتوانم از نظر فنی جایگاه بهتری در تیم پیدا کنم، دوست دارم بمانم.

نباید بگذاریم اتفاقات تهران ادامه دار شود

دیدار پرسپولیس و سپاهان همیشه حساس بوده ولی اتفاقات دیدار رفت و همینطور اجرایی کردن قانون 50/50 در استقرار هواداران، نگرانی هایی در مورد برگزاری این دیدار ایجاد کرده است. هافبک سپاهان در پاسخ به این نگرانی و اینکه چه توصیه ای به هواداران سپاهان دارد، بیان کرد: توصیه اینکه همیشه مردم اصفهان خونگرم و میهمان نواز بوده اند. ما باید در اصفهان درس اخلاق بدهیم به هوادارانی که از تهران می آیند. فراموش کردن اتفاقاتی که در تهران افتاد، سخت است ولی هواداران ما می توانند درس اخلاق بدهند تا خدایی ناکرده اتفاقات تهران تکرار نشود. در غیر این صورت ممکن است این داستان ادامه دار باشد و هر بار که پرسپولیس می خواهد به اصفهان بیاید یا سپاهان به تهران برود، این داستان و نگرانی ها وجود داشته باشد. به نظرم همینجا باید این داستان را تمام کنیم.

قانون 50/50 خنده دار است

علی محمدی در واکنش به قانون 50/50 برای استقرار هواداران دو تیم هم اینگونه واکنش نشان داد: این قانون را من نمی دانم چگونه است. اگر قانون بوده چرا از قبل و از ابتدای مسابقات جام حذفی اجرایی نشده است. به نظرم زمان مناسبی برای اجرا کردن این قانون نیست. اگر قرار بود این قانون اجرا شود، پس چرا قرعه کشی شده و حالا چه فرقی می کند که ما در تهران و ورزشگاه آزادی بازی کنیم یا ورزشگاه نقش جهان. این میزبانی به چه درد ما می خورد؟ در این چند سال اصلا یادم نمی آید، چنین اتفاقی افتاده باشد و امیدوارم این موضوع باعث نشود اتفاق بدی بیافتد. به نظرم یک چیز خنده داری است. سوال این است که چطور از این بازی شروع به اجرای این قانون مهم کرده اند. باید از اول فصل اجرا می شد تا تیم ها تکلیف خودشان را بدانند.

با قانون 50/50 کنترل هواداران سخت تر می شود

نهادهای امنیتی و اجرایی اصفهان با اجرایی شدن قانون یاد شده مخالفت کرده اند. در رابطه با این موضوع هافبک سپاهان حرف هایش را ادامه داد و گفت: خب با این شرایط یک مقدار کنترل کردن سخت تر می شود. اگر قانون 90/10 باشد، کنترل هواداران راحت تر است، چون هواداران ما همه در اصفهان هستند و بعد از بازی به خانه هایشان می روند.

کیفیت فوتبال امسال خیلی بهتر از سال های قبل بود

از جلال علی محمدی در مورد کیفیت لیگ هجدهم و نمایش تیم ها هم در آن پرسیدیم. او ضمن تمجید از عملکرد پدیده عنوان کرد: من فکر می کنم امسال لیگ خیلی بهتر از سال های قبل بود. خیلی لیگ جذاب تری نسبت به سال های قبل بودند. چون در سال های قبل یک یا نهایتا دو تیم برای قهرمانی می رفتند و چند تیم هم برای گرفتن سهمیه ولی امسال 5 تیم می توانستند هم سهمیه بگیرند و هم نگیرند  و هم قهرمان بشوند یا نشوند. کیفیت فوتبالی که ارائه می شد هم خیلی بهتر بود و در مجموع لیگ بسیار خوبی داشتیم. به نظرم امسال واقعا پدیده فوتبال خیلی خوبی بازی کرد.

جای سپاهان در آسیا خالی بود

علی محمدی در مودر بازگشت سپاهان به آسیا و خوشحالی ای که این موضوع در میان مردم ایجاد کرده است، بیان کرد: سپاهان با توجه به پتانسیلی و شرایط حرفه ای که دارد، همیشه جایش در آسیا خالی است، چون می تواند نتایج خوبی برای فوتبال ایران بگیرد. چند سال سپاهان به دلایل مختلف از آسیا دور بود ولی بازگشتش خیلی می تواند باعث خوشحالی مردم شود.

امیدواریم نتیجه بازی سبب صدمه به کسی نشود

در نهایت حرف پایانی هافبک سپاهان در مورد دیدار نیمه نهایی بود و تاکید کرد: امیدوارم این بازی ختم به خیر شود و اتقاقی برای کسی رخ ندهد. اتفاقات داخل زمین بستگی به سیستم تیم ها و تفکر مربیان دارد و امیدواریم نتیجه ای که در زمین رخ می دهد، سبب صدمه دیدن هوادارای نشود تا بعدا پشیمانی به بار بیاید.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4bnbq8

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


دردسر بزرگ دایی برای دیدار با سپاهان