تاریخ انتشار: 1398/03/05 19:23
کد خبر: 98727

هخامنش: حیف شد سرجیو از ایران رفت

مدافع تیم فوتبال صنعت نفت معتقد است که سرجیو در صورت ماندن در ایران می‌توانست خدمات ارزنده‌ای به فوتبال ایران ارائه دهد.
هخامنش: حیف شد سرجیو از ایران رفت

تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در هفته‌های انتهایی لیگ توانست با اتکا به سرمربی پرتغالی خودش روزهای خوبی را تجربه کند .در هفته اخیر با پیوستن سرجیو به التعاون این تیم هنوز سرمربی خود را مشخص نکرده است و هنوز گزینه مدنظر این تیم محبوب آبادانی مشخص نیست .

وفاهخامنش مدافع بندر ترکمنی این تیم که در این چند فصل اخیر در تیم های خونه به خونه و صنعت نفت پیشرفت قابل ملاحظه ای  داشت در خصوص فصلی  که همراه با صنعت نفت تجربه کرد گفت: «خوشبختانه همراه با صنعت نفت فصل بسیار خوبی را پشت سر گذاشتم خصوصاً در هفته‌های پایانی لیگ که  موفق شدیم درنهایت بهترین رتبه صنعت نفت را در تاریخ لیگ برتر به دست بیاوریم. خدا را شکر  حضور یک مربی آگاه و صاحب فلسفه با تعدادی از جوانان و بازیکنان باتجربه تلفیق شد و ماحصل آن همان تیم شد که در  8 تا 9 هفته پایانی لیگ دیدید.»

وی درباره انتقال سرجیو به التعاون  عربستان اظهار داشت: «انصافاً حیف شد این مربی از ایران رفت او می‌توانست در صورت ماندن در ایران بازیکنان زیادی را به فوتبال ایران معرفی کند اما واقعاً مسئولان تیم توانایی نگه‌داشتن او را نداشتند چراکه التعاون با رقمی گزاف وی را به خدمت گرفت. البته خیلی از بازیکنان با توجه به کیفیت فنی او رفتن او را از قبل پیش‌بینی می‌کردند. التعاون یکی از تیم هایی خوب عربستان است که قهرمان جام حذفی شده است و در لیگ عربستان هم در جایگاه سوم جای گرفته است و در فصل آینده در جام باشگاه‌های آینده حضور دارد.»

 او درباره اینکه آیا سرجیو در نظر ندارد که تعدادی از بازیکنان را با خود از صنعت به تیم جدیدش ببرد اظهار داشت: «سرجیو وقتی‌که در ایران بود به من نظر خاصی داشت و حتی در چند مورد من را به خود کی روش و دستیارانش معرفی کرد و بارها به خود من گفت که من هر جا بروم تو را با خودم خواهم برد اما متأسفانه او در لیگی مشغول به کارشده است که انتقال هر بازیکنی از ایران تقریباً محال به نظر می‌رسد.»

وفا هخامنش که یکی از مدافعان خوب لیگ ایران در فصل اخیر بوده است در خصوص اینکه آیا با نفت قراردادی دارد یا نه اشاره کرد: «من قراردادم با صنعت نفت به پایان رسید و در حال حاضر بازیکن آزاد محسوب می‌شوم. البته از خود صنعت پیشنهاد دارم ولی اولویتم حضور در فوتبال در خارج از ایران است که حالا باید ببینیم وضعیت به چه شکل دنبال خواهد شد. ولی امیدوارم هر تصمیمی که در آینده فوتبالی خود می گیرم به خیر و صلاح من تمام شود.»

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/48albn

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


فرضیه ای دوست داشتنی!
موشک هامبورگ و نیمکت تیم ملی امید؛