تاریخ انتشار: 1398/03/05 19:31
کد خبر: 98726

سه شنبه تکلیف نیمکت استقلال مشخص می شود

باشگاه استقلال روز سه شنبه یکی از سرنوشت سازترین روزهای خود را در ماه‌های اخیر پشت سر خواهد گذاشت.
سه شنبه تکلیف نیمکت استقلال مشخص می شود

بعد از شکست استقلال برابر پدیده و در شرایطی که شانس قهرمانی این تیم تا حد زیادی از دست رفته بود مدیران باشگاه تصمیم گرفتند وینفرد شفر را از کار برکنار کنند.

نکته مهم اما اینکه مدیران استقلال بعد از برکناری شفر به صراحت از آوردن یک مربی کارنامه دار خارجی صحبت کردند و در این بین در روزهای اخیر مذاکرات فشرده‌ای با گزینه‌های مختلفی انجام داده‌اند.

اما قرار است مدیران استقلال روز سه شنبه در جلسه با اعضای کمیته فنی باشگاه نامه گزینه مورد نظر خود را مطرح کنند تا استقلال بعد از حدود یک ماه سرمربی خود را پیدا کند.

در این بین رسانه های خارجی از احتمال سرمربی گری استراماچونی در استقلال خبر داده اند اما هنوز هیچ کدام از مدیران باشگاه این شایعه را تایید نکرده اند تا همچنان گزینه نهایی سرمربیگری آبی‌ها در هاله‌ای از ابهام قرار داشته باشد.

با توجه به شرایطی که استقلال دارد  احتمال اینکه در پایان وقت اداری روز سه‌شنبه سرمربی استقلال رسما اعلام شود بسیار زیاد است.

در این بین بسیاری از رسانه ها خبر از انتخاب سرمربی خارجی برای استقلال می دهند  اما فرهاد مجیدی همچنان در انتظار اعتماد مدیران باشگاه است تا بتواند به سرمربیگری خود در این تیم ادامه بدهد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2797av

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


شفر: از هواداران میخواهم که به منشا، پاتوسی، ایسما و نورافکن زمان بدهند