تاریخ انتشار: 1398/03/05 20:40
کد خبر: 98720

دغدغه بزرگ سپاهان برای جدال با پرسپولیس؛ اگر کی‌روش نباشد؟

بازی کردن بدون کی‌روش، یک تهدید بزرگ برای تیم قلعه‌نویی است.
دغدغه بزرگ سپاهان برای جدال با پرسپولیس؛ اگر کی‌روش نباشد؟

مصدومیت کشاله کی‌روش، باعث شده حضور او مقابل پرسپولیس مبهم باشد. کی‌روش این فصل، در دو بازی رفت و برگشت نتوانست به پرسپولیس گل بزند اما کارنامه‌ای فوق العاده در دیگر بازی‌های لیگ برتر داشت و عنوان آقای گلی را هم بدست آورد. کی‌روش، مهمترین مهره در سبک بازی تیم قلعه‌نویی و بزرگترین برنده دوئل‌های هوایی در فوتبال ایران است. طبق آمار متریکا، کی‌روش در هر بازی بیشتر از 10 نبرد هوایی را می‌برد و نبودنش، نگرانی بزرگی برای قلعه‌نویی خواهد بود.

مرور بازی‌های این فصل سپاهان بدون کی‌روش، نگرانی آن‌ها را بیشتر هم می‌کند. کی‌روش در این فصل، فقط 4 بازی لیگ برتر را از دست داد. 4 مسابقه‌ای که سپاهان، اولی را مقابل پدیده برد و در سه بازی بعد، نتوانست پیروز شود. کارت قرمز کی‌روش مقابل پرسپولیس و محرومیت او، باعث شد سپاهان در دو بازی پیاپی مقابل استقلال خوزستان ته جدولی و صنعت نفتی که برای سقوط می‌جنگید، متوقف شود. امتیازات حساسی که نقش پررنگی در قهرمان نشدن آن‌ها داشت. او یک بار دیگر، مقابل نساجی هم برای سپاهان به میدان نرفت و آن‌ها، مساوی کردند و 2 امتیاز دیگر از دست دادند.

سپاهانی که بدون کی‌روش، از پس استقلال خوزستان و صنعت نفت برنیامد و امتیازات حساسی به قیمت از دست رفتن قهرمانی را هدر داد، شاید مجبور باشد در بازی نیمه نهایی جام حذفی هم بدون او روبروی پرسپولیس بایستد. اتفاقی که بدترین خبر، برای سپاهان و رویای پایان فصل با یک جام خواهد بود. البته کی‌روش، تمرینات اختصاصی را آغاز کرده و سپاهانی‌ها، امیدوارند تا روز بازی با پرسپولیس شرایط حضور در زمین را پیدا کند. آن‌ها می‌دانند به هر قیمتی، باید با تمام قوا مقابل پرسپولیس وارد زمین شوند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3wjkwx

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


گزارش آخرین تمرین پرسپولیس قبل از بازی با پدیده