تاریخ انتشار: 1398/03/07 23:56
فولاد فصل نقل و انتقالات فوتبال را کلید زد
کد خبر: 98481

در انتظار حمله تراکتور و استقلال به بازار

باشگاه فولاد با جذب محمد بلبلی فصل نقل و انتقالات را به صورت رسمی آغاز کرد و حالا انتظار می رود تیم های دیگر نیز کم کم خریدهای خود را انجام دهند.
 در انتظار حمله تراکتور و استقلال به بازار

 فصل فوتبالی در ایران هنوز به پایان نرسیده است و چهارشنبه یکی از حساس ترین بازی های فصل در ورزشگاه نقش جهان بین تیم های پرسپولیس و سپاهان انجام خواهد شد. علاوه بر این، بازی فینال جام حذفی نیز بین برنده مسابقه چهارشنبه و تیم داماش در هفته آینده برگزار می شود. اما تیم های دیگر بی توجه به این دو بازی حساس، فعالیت خود در بازار نقل و انتقالات را به صورت رسمی آغاز کرده اند و می خواهند تیم قدرتمندی را برای فصل آینده ببندند.

ساعاتی قبل باشگاه فولاد محمد بلبلی ستاره تیم سپیدرود را جذب کرد تا چراغ اول را در نقل و انتقالات تابستانی روشن کند. بلبلی جوان که ستاره تیم سقوط کرده ی شهر رشت بود، با این انتقال بزرگ حالا فصل آینده فرصت این را دارد که از پدیده لیگ به ستاره لیگ تبدیل شود و بتواند جایگاه خود را بهتر کند.

جذب بلبلی و چند خرید غیر رسمی در تیم های دیگر، نشان می دهد که شاید در طول فصل توافقات پشت پرده ای بین این تیم ها و بازیکنان انجام شده و آن ها حالا قراردادهای رسمی را انعقاد می کنند.

در روزهای اخیر باشگاه هایی چون استقلال، فولاد، سایپا و تراکتورسازی فعالیت بیشتری داشته اند. چرا که آن ها برخلاف پرسپولیس و سپاهان درگیر بازی جام حذفی نیستند و در آرامش می توانند مهره های مورد نظر خود را بخرند. البته دو تیم استقلال و تراکتور در ابتدا تلاش می کنند تا با انتخاب سرمربی فصل آینده، راه خود برای لیگ نوزدهم را مشخص کنند و سپس به صورت جدی تر، به مذاکره با ستاره های داخلی و خارجی بپردازند.

با این حال از پس فردا یک تیم دیگر نیز به جمع تیم های فعال نقل و انتقالات اضافه خواهد شد و آن، تیم حذف شده از نیمه نهایی جام حذفی خواهد بود. اگر پرسپولیس در نقش جهان مغلوب سپاهان شود، قرمزها برای تقویت خود و حفظ جایگاه نخست در فوتبال ایران از هیچ تلاشی فروگذار نخواهند کرد و در غیر این صورت نیز سپاهانی ها در ابتدا برای نگه داشتن قلعه نویی گام بر می دارند و سپس دوباره ستاره های لیگ را درو می کنند.

باتوجه به این که پرسپولیس برای سومین بار قهرمان لیگ شد، حالا انتظار هواداران دیگر تیم های مدعی از مدیران تیم محبوبشان افزایش یافته و مدیران نیز سعی می کنند تا با رقم زدن تابستانی داغ، گام نخست را برای قهرمانی در لیگ نوزدهم و موفقیت در فصل جدید فوتبال بردارند. پرسپولیس هم همانطور که گفته شد، درصدد حفظ جایگاه خود خواهد بود و باتوجه به پیشنهادات خارجی برای بازیکنانش، احتمالا باید چند ستاره جدید را بخرد.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3gwkyz

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


محمد بلبلی به فولاد خوزستان پیوست