//
کدخبر: ۱۹۱۰۵۳ //

نصیرزاده: در فوتبال ایران مهاجمان برزیلی و آفریقایی بهتر از مهاجمان اروپایی جواب می‌دهند

هوشنگ نصیرزاده، مدیرعامل باشگاه ماشین‌سازی تأکید کرد که برای جذب نفرات جدید با بازیکنانی که با باشگاه‌های‌شان قرارداد دارند، مذاکره‌ نمی‌کنند.

نصیرزاده: در فوتبال ایران مهاجمان برزیلی و آفریقایی بهتر از مهاجمان اروپایی جواب می‌دهند
به گزارش فرتاک نیوز،

هوشنگ نصیرزاده، مدیرعامل باشگاه ماشین‌سازی درباره شرایط این باشگاه برای حضور در فصل جدید لیگ برتر گفت: تیم در حال حاضر در تعطیلات به سر می‌برد و بعد از عید فطر تمرینات آماده‌سازی‌مان برای فصل جدید آغاز خواهد شد.

وی درباره تمدید قرارداد محمدرضا مهاجری تصریح کرد: قرارداد مهاجری و کادرفنی ماشین‌سازی یک ساله بود و با اتمام مسابقات فصل گذشته لیگ برتر قرارداد آنها هم به پایان رسید. ما می‌خواهیم اعضای کادرفنی‌مان را حفظ کنیم و در حال مذاکره با آنها هستیم.

مدیرعامل باشگاه ماشین‌سازی با بیان اینکه در حال مذاکره برای تمدید قرارداد با بازیکنان‌مان هستیم، گفت: ما به طور قانونی در پی جذب بازیکن جدید هستیم و با بازیکنانی که قرارداد دارند، صحبتی نمی‌کنیم. متأسفانه در فوتبال ایران فقر مهاجم داریم و مهاجم خوب در بازار ایران نداریم. ما در فصل گذشته چند مهاجم بریتانیایی به خدمت گرفتیم که کارایی لازم را نداشتند و بیشتر حاشیه‌ساز بودند. در فوتبال ایران مهاجمان برزیلی و آفریقایی بهتر از مهاجمان اروپایی جواب می‌دهند و بیشتر می‌توانند با شرایط فوتبال ایران وفق بپذیرند. 

نصیرزاده افزود: با توجه نوسانات قیمت ارز مشکل به خدمت گرفتن بازیکن خارجی را هم پیش رو داریم و نمی‌توانیم با هر قیمتی بازیکن جذب کنیم، ولی با این شرایط در حال مذاکره با چند بازیکن خارجی هم هستیم. 

وی ادامه داد: فصل آینده لیگ برتر جذابی خواهیم داشت و تیم‌ها فوتبال نزدیکی را ارائه خواهند کرد. حتی تیم گل‌گهر هم که به تازگی به لیگ برتر صعود کرده است، سرمایه‌گذاری خوبی انجام داده و شرایط مطلوبی در فصل جدید لیگ برتر خواهد داشت. در این بین تنها شرایط شاهین شهرداری بوشهر خیلی مشخص نیست.

مدیرعامل باشگاه ماشین‌سازی در پایان در پاسخ به این پرسش که بحث واگذاری این باشگاه به کجا رسید، گفت: باشگاه ماشین‌سازی یک تیم هویتی است و قدمتش حتی از تراکتورسازی هم بیشتر است. همان‌طور که پیش از این گفته‌ام، هیچ تمایلی بر این موضوع نیست که باشگاه از استان خارج شود. در حال حاضر هم دو متقاضی وجود دارد و ممکن است پیشنهادات دیگری هم مطرح شود. البته تصمیم‌گیری درباره این موضوع به بعد از ماه رمضان موکول شده است. 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۹۱۰۵۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان