تاریخ انتشار: 1398/03/09 01:56
نیازمند: شایسته یک جام بودیم اما چیزی جز حسرت برایمان باقی نماند
کد خبر: 98348

بزرگ‌ترین حسرت ستاره سپاهان در بازی با پرسپولیس بود

سنگربان جوان سپاهان می‌گوید اگر ضربه سری که در دقیقه ۱۱۹ روانه دروازه پرسپولیس کرده بود، به گل تبدیل می‌شد، جریان بازی به کل تغییر می‌کرد.
بزرگ‌ترین حسرت ستاره سپاهان در بازی با پرسپولیس بود

پیام نیازمند بازیکن تیم سپاهان پس از شکست تیمش برابر پرسپولیس در مرحله نیمه نهایی جام حذفی اظهار کرد: خوب بودن ما در این بازی مؤثر نبود و دوست داشتم خوب بودن من در این بازی با پیروزی سپاهان همراه باشد اما این اتفاق نیفتاد. من فکر می‌کنم شایسته این بودیم که با یک جام فصل را تمام کنیم اما هیچ چیزی جز حسرت برای ما باقی نماند.

او درباره قراردادش با سپاهان گفت: من یک سال دیگر با سپاهان قرارداد دارم و در این تیم می‌مانم.

نیازمند افزود: توپی که برای پرسپولیس به گل تبدیل شد با دو تغییر مسیر راهی دروازه ما شد و موجب شد تا در این بازی به پیروزی نرسیم.

دروازه‌بان سپاهان درباره ضربه سری که در دقیقه ۱۱۹ در محوطه جریمه پرسپولیس به علیرضا بیرانوند زد خاطرنشان کرد: بزرگ‌ترین حسرتی بود که در این بازی خوردم، همان ضربه سر بود. آن ضربه می‌توانست جریان بازی را عوض کند اما به گل تبدیل نشد.

او درباره داوری اظهار کرد: حواشی این بازی زیاد بود و پیش‌بینی هم می‌کردیم که چنین حواشی داشته باشد. من متوجه نشدم چرا کی‌روش استنلی اخراج شد. آن کرنری که برای پرسپولیس گرفته شد باید اوت اعلام می‌شد و محمدایران پوریان به خاطر همین مساله از زمین بازی اخراج شد.

او درباره اخراج محمد ایران‌پوریان گفت: من محمد را به خوبی می‌شناسم. او فقط یک اعتراض ساده کرد و فکر می‌کنم داور نمی‌دانست او یک کارت قبلاً داشته است.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/457r6m

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


امید اول امیر قلعه نویی برابر پرسپولیس؛ مهره بدون جانشین سپاهان!