تاریخ انتشار: 1398/03/11 17:39
کد خبر: 98075

برگزاری جلسه ای سرنوشت ساز برای باشگاه نساجی

استاندار و رییس اداره ورزش و جوانان استان مازندران با دو مالک باشگاه نساجی جلسه‌ای سرنوشت ساز برگزار کرده‌اند که نتیجه‌ای عالی در پی داشته است.
برگزاری جلسه ای سرنوشت ساز برای باشگاه نساجی

ظهر امروز مجید حسین زادگان استاندار مازندران همراه با برادرش حبیب حسین زادگان که ریاست اداره ورزش و جوانان این استان را بر عهده دارد با سفر به تهران جلسه‌ای را با فرهاد صنیعی فر و رضا حدادیان، دو مالک باشگاه نساجی برگزار کردند.

این باشگاه که مشکلات بسیار زیادی را در نیم فصل دوم لیگ هجدهم تجربه کرد، برای آغاز لیگ نوزدهم وضعیت نامشخصی دارد و بدون حضور مدیرعامل و سرمربی دوران سختی را تجربه می‌کنند. به همین دلیل این دو مسئول مازنی برای تعیین وضعیت باشگاه پرطرفدار استان جلسه ای با خروجی خوب برگزار کردند.

در این نشست حسین زادگان ظرفیت حمایتی استان را آماده همکاری با نساجی عنوان کرد و مالکین نساجی هم خواسته های خود را مطرح کردند. آنطور که خبر می‌رسد برخی از نگرانی‎های مالکین با قول مساعدت و یاری استاندار به دست فراموشی سپرده شد. گویا دست آورد این جلسه به قدری خوب بوده که  حسین زادگان از آن با کلمه عالی یاد کرده و حالا باید دید چه سرنوشتی در انتظار نساجی خواهد بود.

استاندار مازندران پیش از این نشستی را هم با قاسم حسن زاده مالک باشگاه خونه به خونه داشت و قرار است که جلسه دیگری نیز برگزار شود.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/48aq5m

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


نساجی فقط ساعت 19 با پدیده بازی می کند
مخالفت مجدد صنیعی فر با تغییر زمان مسابقه

پاشازاده: هواداران نباید به عده ای اجازه شیطنت بدهند
:یک عده مدام به بازیکنان من استرس می‌دهند