تاریخ انتشار: 1398/03/12 13:25
کد خبر: 97981

نگاهی به وضعیت اسفناک نفت مسجدسلیمان و آبادان

وضعیت تیم های لیگ برتری نفت مسجدسلیمان و نفت آبادان این روزها بسیار اسفناک شده است.
نگاهی به وضعیت اسفناک نفت مسجدسلیمان و آبادان

چند هفته از پایان لیگ برتر فوتبال گذشته، اما هنوز وضعیت تیم های نفت مسجدسلیمان و نفت آبادان مشخص نبوده و با توجه به روندی که در پیش گرفته اند، بدون تردید جزو کاندیدا های اصلی سقوط به لیگ دسته 1 محسوب می شوند.

چرا که زمان به سرعت برق و باد می گذرد و هنوز این تیم ها در موضوعات مدیریتی، کادر فنی، گرفتن بازیکنان مناسب، تمرینات آماده سازی، اردو های تدارکاتی و...هیچ اقدام مناسبی که هواداران و مردم خوزستان را دلگرم کند، صورت نداده اند.

البته شاید هم مقصر نبوده و از این طرف و آن طرف سنگ اندازی هایی شده که تا کنون نتوانسته اند اقدامات قابل توجهی انجام دهند! نگرانی بیشتر آنجایی است که هنوز هم زمان رفع تک تک موارد بالا به خوبی مشخص نیست.

قطعا دیر یا زود اقداماتی صورت خواهد پذیرفت، اما ممکن است همچون نوشداروی پس از مرگ سهراب بوده و آنقدر دیر شده باشد که با انجام نشدن آن ها هیچ تفاوت خاصی نداشته و یک فصل تمام با استرس و ناراحتی شاهد تحقیر نمایندگان زردپوش استانمان در مقابل رقبای ریز و درشت باشیم. پس به تمامی مسولین ورزشی و سیاسی استان توصیه می کنم که اگر ظرف این هفته تیم های یاد شده سروسامان نگیرند، از ابتدای هفته بعد چوب خط سقوط این تیم ها به لیگ دسته 1 را علامت زده و از همین حالا حداقل برای حضور قدرتمند آنها در لیگ دسته اول سال بعد برنامه ریزی نمایند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3gwkkx

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


مصلح جدیدترین غایب پرسپولیس برای بازی با نفت آبادان؟