//
کدخبر: ۱۹۳۶۹۷ //

آل کثیر: دوست دارم در تیمی باشم که بتواند در کورس قهرمانی رقابت کند

مهاجم پیکان در لیگ گذشته با وجود آنکه در بخش مهمی از فصل به عنوان بازیکن تعویضی به میدان رفت اما بهترین گلزن تیمش بود.

آل کثیر: دوست دارم در تیمی باشم که بتواند در کورس قهرمانی رقابت کند
به گزارش فرتاک نیوز،

عیسی آل کثیر مهاجم پیکان در فصل گذشته 8 گل برای این تیم به ثمر رساند در حالی که بازی های زیادی را در ترکیب اصلی تیم حضور نداشت. او 5 گل در نیم فصل اول و سه گل در نیم فصل دوم رقابت های لیگ هجدهم زد و بهترین گلزن تیمش در رقابت های این فصل بود. او بطور میانگین در حدود 1200 دقیقه برای پیکان بازی کرد.

آل کثیر در رابطه با فصلی که گذشت گفت:« مهمترین مساله سلامتی بود که خداراشکر فصل را به سلامت به پایان رساندیم اما از نظر فوتبالی امسال خیلی اذیت شدم.» او با اشاره به لیگ هجدهم گفت:« هر بازیکنی دوست دارد فیکس بازی کند آن هم در شرایطی که فکر می کند می تواند برای تیمش مفید و موثر باشد. من در نیم فصل اول خوب برای پیکان گل زدم اما با وجود اینکه گل می زدم کم بازی می کردم. در نیم فصل دوم هم زمان برد تا آقای فرکی از تیم شناخت پیدا کند و به همین دلیل بازی های زیادی را از دست دادم.»

مهاجم سابق تیم نفت تهران درباره اینکه چرا امسال با وجود اینکه بهترین گلزن تیمش بود کمتر به بازی گرفته شد هم گفت:«خب هر مربی سیستم خاص خودش را دارد و این می تواند باعث شود که یک بازیکن حتی با وجود آمادگی روی نیمکت بنشیند. من دوست داشتم بازی کنم چرا که فکر می کردم که آماده هستم و می توانم به تیم کمک کنم. باالطبع اگر من گل بزنم نتیجه اش برای تیم هم هست.»

آل کثیر در نیم فصل قصد جدایی از پیکان را داشت اما در نهایت دراین تیم ماند. خودش در این رابطه گفت:« بله من در نیم فصل می خواستم از تیم جدا شوم و پیشنهاداتی هم داشتم. اما صحبت هایی که شد تصمیم گرفتم بمانم کارم را در پیکان ادامه بدهم.» او اضافه کرد:« من امسال در حدود 18 بازی را نبودم و این کار یک بازیکن را برای اینکه از لحاظ روحی و روانی خودش را بالا نگه دارد خیلی سخت می کند. من در ابتدای فصل قبل پیشنهادات زیادی داشتم اما تصمیم گرفتم با پیکان قرارداد ببندم.»

مهاجم 29 ساله و دزفولی فوتبال ایران در ادامه گفت:« من الان در سن خیلی خوبی هستم. شیمبا فصل قبل با 35 سال سن آقای گل شد. فکر می کنم 29 سالگی سن خیلی خوبی برای یک بازیکن است چرا که هم تجربه بالایی دارد وهم از نظر جسمی درشرایط خوبی است. بازیکن اگر زندگی حرفه ای داشته باشد می تواند روی فرم بماند.»

او که قراردادش با پیکان به پایان رسیده است اضافه کرد:«  قرارداد من با پیکان یک ساله بود و الان به پایان رسیده است. چند پیشنهاد دارم و سعی می کنم بهترین تصمیم را برای فصل آینده بگیرم.»

آل کثیر با اشاره به اینکه آیا در پیکان خواهد ماند یا نه هم گفت:« هنوز صحبتی از طرف باشگاه پیکان با من نشده است. ما در وهله اول منتظر هستیم که مطالبات فصل قبل تسویه شود و در آن صورت اگر باشگاه علاقمند به همکاری باشد با آن ها مذاکره خواهم کرد.»

او همچنین درباره آینده اش هم گفت:« برای انتخاب تیم بعدی ام سعی می کنم مسایلی را در نظر بگیرم. اینکه تیم چگونه بسته می شود خیلی اهمیت دارد چرا که دوست دارم در تیمی باشم که بتواند در کورس قهرمانی رقابت کند. مسایل مالی هم اهمیت دارد.» او افزود:« برایم این اهمیت ندارد که به تیمی بروم که مطمئن هستم فیکس بازی می کنم.رقابت جزئی از فوتبال است و من از از هیچ رقابت و چالشی نمی ترسم. من دوست دارم تمام تلاشم را انجام بدهم تا حقم را بگیرم.»

مهاجم خوزستانی و بازیکن سابق تیم های نفت تهران و استقلال اهواز درباره حضور در تیم های استان خودش هم گفت:« خب اهواز شهر خودم است و هر کسی دوست دارد در شهر خودش بازی کند. سال قبل با فولادی ها مذاکره کردم اما متاسفانه برخورد خوبی با من نشد و به همین دلیل من تصمیم گرفتم به انتخاب های دیگر فکر کنم.»

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۹۳۶۹۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان