تاریخ انتشار: 1398/03/22 16:32
کد خبر: 96946

مالک سپیدرود: استقلال و فولاد دنبال این هستند که بلبلی را مفت به دست بیاورند!

در حالی که عنوان می شود پدیده سپیدرودی ها در نیم فصل دوم لیگ راهی استقلال می شود مالک سپیدرودی ها چیز دیگری عنوان می کند.
مالک سپیدرود: استقلال و فولاد دنبال این هستند که بلبلی را مفت به دست بیاورند!

با توجه به بازی های سپیدرودی ها در نیم فصل دوم لیگ برتر، محمد بلبلی بازیکنی بود که به عنوان پدیده این تیم توانست بازی های موثری به نمایش بگذارد و به همین دلیل هواداران مختلفی در تیم های حاضر در لیگ برتر پیدا کرد و البته قابل پیش بینی بود که با توجه به سقوط رشتی ها به لیگ دسته اول، او قطعا راهی باشگاه دیگری خواهد شد.

پس از پایان بازی های لیگ، یکی از اولین اتفاقات در بازار نقل و انتقالات نیز مربوط به همین بازیکن بود و عنوان شد محمد بلبلی با تیم فولاد خوزستان به توافق رسید و فصل آینده در این تیم به میدان خواهد رفت.

این اتفاق اما چند روز بعد به گونه ای تکرار شد و عنوان شد بلبلی با فولادی ها به توافق نرسیده و به همین دلیل وی با استقلالی ها به توافق رسیده است.

اما یک روز پس از این موضوع صحبت های مالک باشگاه سپیدرود رنگ و روی جدیدی به این انتقال داد. کیومرث بیات در این باره می گوید: سه تیم فولاد و استقلال و تراکتورسازی خواهان این بازیکن هستند و در این میان مبلغ تراکتوری ها از باقی تیم ها بالاتر است.

او ادامه داد: کار باشگاه های فولاد و استقلال بسیار غیر اخلاقی بود. نمایندگان آنها در جلسه با ما یک چیزی می گویند ولی دو ساعت بعد حرف دیگری می زنند و نظرشان عوض می شود. آنها دنبال این هستند که بلبلی را مفت به دست بیاورند! اگر لازم باشد بلبلی دو سال دیگر هم در سپیدرود بماند، او را به استقلال و فولاد نمی دهیم. زنوزی دنبال این نیست که چون حالا سپیدرود در فشار است، عدد و رقم بلبلی را پایین بیاورد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4ygqgm

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


گلایه عضو هیات مدیره باشگاه استقلال خوزستان از فولادی ها؛ باید شرایط ما را درک میکردند

هدف های پنهان وینگو بگوییچ
خریدهایی از جنس ناامیدی؛

بهترین تیم نیم فصل دوم لیگ برتر
بالاتر از سرخابی‌ها؛