//
کدخبر: ۱۹۴۳۵۹ //

نگاهی به خریدهای جدید استقلال برای فصل پیش‌رو

استقلال هنوز نمی‌داند بین 2 دروازه‌بانش کدام‌یک از آنها را برای فصل نوزدهم در اختیار دارد.

نگاهی به خریدهای جدید استقلال برای فصل پیش‌رو
به گزارش فرتاک نیوز،

از سویی تکلیف ماندن بازیکنان کلیدی‌ این تیم مثل وریا غفوری، پژمان منتظری و علی کریمی هم مشخص نشده و هر آن ممکن است اتفاقات عجیبی در این باشگاه رخ دهد. در این میان فرهاد مجیدی هم از استقلال کنار رفت و سرمربیگری تیم امید را انتخاب کرد تا کادر فنی فصل بعد آبی‌ها بدون تجربه کافی (در استقلال) روی نیمکت بنشینند. حالا هر چقدر هم معاون باشگاه بگوید کادر فنی جدید روی بازیکنان این تیم شناخت دارند اما نمی‌توانند نقشی در خریدهای جدید باشگاه داشته باشند. از طرفی فرهاد مجیدی هم بارها عنوان کرده این لیست خرید او نیست و آقایان بدون اطلاع او تصمیم به خرید بازیکنان جدید گرفته‌اند. اینکه پشت انتخاب بازیکنان جدید چه کسی ایستاده و اقدام به خرید بازیکن کرده به کنار، این موضوع که آیا این خریدها فنی بوده و نقاط ضعف تیم را پوشش می‌دهد، خود بحث مهمی است. با این اوضاع، شرایط استقلال با 3 فصل اخیر که تیم دیر و بد بسته شد، چندان فرقی نکرده و حتی اوضاع کمی بغرنج‌تر از فصل گذشته است که شفر سرمربی آبی‌ها بود و بازیکنان را خودش انتخاب ‌کرد.  به هر حال هواداران استقلال نمی‌خواهند قصه تلخ سال‌های اخیر این تیم تکرار شود. آنها می‌خواهند جام قهرمانی را پس از ۶ سال به خانه ببرند و به دوران سلطنت تیم رقیب پایان دهند.
با همه این حرف‌ها در ادامه نگاهی داریم به نقل‌وانتقالات در باشگاه استقلال.
اولین خرید آبی‌ها محمد بلبلی، مهاجم جوان فصل گذشته سپیدرود بوده است؛ مهاجمی که پس از دور زدن باشگاه فولاد یک‌شبه سر از استقلال درآورد. حتی شنیده می‌شود او از پرسپولیس هم پیشنهادی دریافت کرده بوده است. به هرحال باید دید بازیکن کم‌تجربه و البته پدیده فصل گذشته لیگ برتر می‌تواند خرید موفقی برای آبی‌ها باشد؟ او می‌تواند جای اللهیار صیادمنشی را که فصل بعد در فنرباغچه ترکیه توپ خواهد‌ زد پر کند؟ البته باشگاه فولاد برگه قرارداد بلبلی را منتشر کرده و مدعی است بلبلی نمی‌تواند جایی غیر از این تیم بازی کند.
سیاوش یزدانی، مدافع فصل گذشته سپاهان دیگر بازیکنی است که پس از توافقات نهایی روز گذشته قرارداد داخلی با استقلال بست. یزدانی فصل خوبی را در طلایی‌پوشان اصفهان سپری کرد و توانست نظر استقلالی‌ها را جلب کند.
علی دشتی دیگر بازیکنی است که با استقلال به توافق نهایی رسیده و بزودی قرارداد خود را با این باشگاه امضا می‌کند. غیر از این سه بازیکن صحبت از آمدن آرش رضاوند، رضا اسدی، وحید نامداری، میلاد باقری و ارسلان مطهری هم به استقلال شده و باید دید بعد از آمدن استراماچونی به ایران، این بازیکنان قرارداد خود را با آبی‌ها امضا می‌کنند یا خیر. به هرحال به نظر می‌آید روزهای پرکاری را آبی‌ها در این هفته داشته باشند، چرا که قرار است بزودی تمرینات تیم شروع شود و تیم با نفرات جدید و قدیمش به تمرین بپردازد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۹۴۳۵۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان