تاریخ انتشار: 1398/03/24 11:41
کد خبر: 96828

با آمدن منصوریان شرایط تیم تغییر کرد/ از مرحله حذفی لیگ قهرمانان صعود نیز صعود خواهیم کرد

معراج اسماعیلی دروازبان ملی پوش و اندیمشکی تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان در گفتگویی در رابطه با ذوب آهن و تیم ملی امید به سوالات خبرنگار ما جواب داد.
با آمدن منصوریان شرایط تیم تغییر کرد/ از مرحله حذفی لیگ قهرمانان صعود نیز صعود خواهیم کرد

معراج اسماعیلی دروازه بان ملی پوش ذوب آهن درباره تیم های اسبق و عناوین بدست آمده در این تیم ها گفت: فولاد خوزستان ، مقاومت تهران و ذوب آهن اصفهان تیم هایی می باشد که سابقه حضور در آن تیم ها را داشتم که ماحصل اینها پنج  قهرمانی و یک نایب قهرمانی با فولاد خوزستان، قهرمانی با مقاومت دارم در پایه ها لیگ کشور و تهران، یک مقام نایب قهرمانی با بزرگسالان ذوب آهن اصفهان. در سطح ملی از تیم ملی ۱۳ سال ملی بودم تا تیم ملی امید که هنوزم عضو تیم امید هستم‌

 

وی در ادامه افزود: باشگاه مقاومت یکی از باشگاه های خوب پایه کشور است که بازیکنان خوبی به لیگ کشور معرفی کرده و مربی های خوبی از جمله آقای محمود انصاری دارد که از وی بابت زحماتش تشکر میکنم و الان نیز عضو تیم ذوب آهن هستم که واقعا که باشگاه کاملا حرفه ای و خوبه و امیدوارم بتوانم سال های خوبی داشته باشم در باشگاه ریشه دار ذوب آهن هستم در مورد باشگاه فولاد نیز من ۵ الی۶ سال آنجا بودم و نظری ندارم چون واقعا اذیت شدم تو چند سالی که آنجا بودم.

اسماعیلی اظهار داشت: ما نیم فصل اول از لحاظ ذهنی تیم بهم ریخته بود و با آمدن آقای منصوریان شرایط تغییر کرد و توانستیم از گروه لیگ قهرمانان صعود کنیم که امیدوارم از مرحله حذفی هم به لطف خدا صعود کنیم که جا دارد تشکر کنم از آقایان آذری و منصوریان که واقعا با دل و جان کار میکنند و به جوانان های تیم اعتماد میکنند امیدوارم تو فصل جدیدم جواب اعتمادشان بدهم.

البته یک تشکر هم داشته باشم از امیرخان قلعه نویی به ذوب آهن آمدم و واقعا ممنونم از امیرخان که به من اعتماد کرد امیدوارم همیشه تو زندگیشان موفق باشند.

 دروازه بان ذوب آهن در ادامه گفت: امسال لیگی پرفراز و نشیب داشتیم که خوب شروع نکردیم ولی خیلی خوب تمام کردیم. امیدوارم فصل بعد از همان اول با قدرت شروع کنیم. 

رشید مظاهری و باقری هر دو گلرهای خیلی خوبی هستند که به منم تو این دو سال خیلی کمک کردند رشید که رفت تراکتور و امیدوارم مثل همیشه بدرخشه من اطلاعی راجب مذاکره باقر ندارم و امیدوارم هر تصمیمی میگیرد برایش خوب باشد.

من فصل بعد با ذوب قرارداد دارم و اولویت اول دوم و سوم من ذوب آهن‌ است ولی چند پیشنهاد خیلی خوب دارم باید با باشگاه مذاکره کنیم تا انشاالله بهترین تصمیم گرفته شود. ولی با شناختی که من از آقای آذری و منصوریان دارم انشاالله فصل بعد یک فصل خیلی خوب برای خود و ذوب آهن می باشد، که امیدوارم بتوانم بازیهای خیلی خوبی برای ذوب آهن انجام بدم.

 اسماعیلی درمورد تیم ملی امید ایران گفت: امیدوارم هر چیزی که خیر است پیش بیاد که بتوانیم به المپیک صعود کنیم و از آقای کرانچار و کادرفنی هم تشکر میکنم بابت زحماتشون و این که بهم اعتماد کردند. آقای استیلی هم پیگیر کارها هست و مطمعنم بهترین گزینه را برای تیم ملی انتخاب میکنند.

 ما تمام توان خود را  خواهیم گذاشت که تیم به المپیک صعود‌ کند و امیدوارم این اتفاق رخ دهد.  همه ی ما خیلی امیدواریم که این‌اتفاق بیوفتد.

وی در پایان گفت: از پدر و مادرم تشکر میکنم که همه امکانات را برای پیشرفت ام مهیا کردند و این جایگاه را مدیون این عزیزان هستم و دستشان را میبوسم و همچنین از شما آقای بیگلری و تیم خوب فرتاک ورزشی که به معرفی جوانان میپردازد تشکر و قدرانی میکنم.

گفت و گو: فیروز بیگلری


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/39bwkx

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


باشگاه الکویت به دنبال جذب مهاجم ذوب آهن