تاریخ انتشار: 1398/03/24 17:05
کد خبر: 96805

ستاره هایی که هنوز بلاتکلیفند؛ سهم استقلال بیشتر از همه!

یک لیست بلند بالا از ستاره‌های لیگ هنوز تکلیف فصل بعدشان مشخص نشده؛ از دژاگه، حاج‌صفی و رحمتی تا پاتوسی، وریا و علیپور.
ستاره هایی که هنوز بلاتکلیفند؛ سهم استقلال بیشتر از همه!

نزدیک به پنجاه روز تا شروع فصل جدید لیگ برتر زمان باقی مانده و هنوز تکلیف چند ستاره لیگ برتر مشخص نشده است. پاتوسی و وریا غفوری هواداران استقلال را نگران کرده‌اند و هر روز خبر جدیدی در مورد پیشنهادهای بیرانوند و علیپور در پرسپولیس به گوش می‌رسد. تمدید نکردن کی‌روش استنلی آرامش را از قلعه‌نویی گرفته و تکلیف ادامه یا قطع همکاری سه کاپیتان تیم ملی با تراکتورسازی هم مشخص نشده است. لوسیانو پریرا، ارسلان مطهری، دو ستاره پدیده و رضا اسدی هم دیگر بازیکنانی هستند که با قطعی نکردن وضعیت فصل آینده‌شان، شاید در ادامه روزهای نقل‌وانتقالات حسابی سر و صدا به پا کنند.

پرسپولیس

در حال حاضر برای هواداران پرسپولیس مهم‌تر از هر خرید و فروش بازیکنی، حفظ برانکو ایوانکوویچ است. هر چند که در این میان زمزمه‌هایی مبنی بر پیشنهاد وسوسه‌کننده چند تیم خارجی به ستاره‌های این تیم هم شنیده می‌شود.علیرضا بیرانوند بیشتر از همیشه به لژیونر شدن نزدیک شده است. طبق اعلام مدیران این باشگاه، دو پیشنهاد برای علی علیپور رسیده و هنوز وضعیت ادامه همکاری بشار رسن، شجاع خلیل‌زاده و محمد نادری هم مشخص نشده است.

استقلال

روز قبل قراداد استراماچونی با استقلال قطعی شد و حالا مدیران این باشگاه راحت‌تر می‌توانند با بازیکنان مذاکره کنند. همچنان جدی‌ترین دغدغه آبی‌ها حفظ پاتوسی است. ستاره‌ای که برای به دست آوردن دل سکوها، کمتر از یک نیم‌فصل زمان لازم داشت. البته همچنان تکلیف دیگر ستاره این تیم یعنی وریا غفوری هم مشخص نشده است. بازیکنانی مانند فرشید اسماعیلی، پژمان منتظری و علی کریمی هم قرارداد فصل جدید را امضا نکردند و احتمال جدایی آن‌ها نیز وجود دارد. اتفاقی که قطعی به نظر می‌رسد، جدایی یکی از دو دروازه‌بان استقلال است. بعد از سه فصل رقابت، احتمالا از بین مهدی رحمتی و حسین حسینی یک کدام آبی‌پوش می‌ماند و دیگری باید از استقلال برود.

تراکتورسازی

دیگر بمب خبری روز قبل، بازگشت مصطفی دنیزلی به فوتبال ایران بود. دنیزلی این بار روی نیمکت تراکتورسازی می‌نشیند و مدیران این باشگاه امیدوار که با مصطفی پاشا طلسم قهرمان نشدن در لیگ برتر را بشکنند. دنیزلی در اولین گام باید تکلیف ستاره‌های تیمش را مشخص کند. هنوز مشخص نیست سه کاپیتان تیم ملی در لیگ نوزدهم هم با تراکتورسازی ادامه می‌دهند یا خیر. بعد از اشکان دژاگه، مسعود شجاعی و احسان حاج‌صفی هم نوبت به ستاره‌های دیگر این تیم نظیر آنتونی استوکس می‌رسد که باید تکلیف فصل بعدشان را مشخص کنند.

سپاهان

امیر قلعه‌نویی جزو اولین مربیانی بود که قرارداد فصل بعدش را تمدید کرد و خیلی زود شروع به جذب چند بازیکن نظیر محمدرضا حسینی و مرتضی منصوری کرد. البته مهم‌ترین دغدغه قلعه‌نویی حفظ ستاره 195 سانتی‌متری تیمش است. کی‌روش برای فصل آینده با این باشگاه قرارداد ندارد، اتفاقی که آرامش را از تیم قلعه‌نویی سلب کرده است. محمد ایران‌پوریان هم روز قبل در مصاحبه‌ای اعلام کرد که یک هفته به مدیران این باشگاه فرصت داده تا خواسته‌های او را ارزیابی کنند.

سایر ستاره‌ها

هر دو آقای گل فصل قبل ساز جدایی کوک کرده‌اند. شیمبا یک روز استقلالی می‌شود و روز دیگر خبر توافق با پدیده به گوش می‌رسد. جواد نکونام هم اصرار زیادی برای حفظ او دارد. بعد از لوسیانو پریرا، ارسلان مطهری هم با نمایش خوبی که در نیم‌فصل دوم داشت چند مشتری پیدا کرده که استقلال جدی‌ترین خریدار او هم است. رضا اسدی بهترین بازیکن فصل قبل سایپا هم با چند تیم مذاکره کرده و احتمالا فصل بعد در تیمی جز سایپا لیگ را ادامه خواهد داد. دو ستاره تیم پدیده یعنی محمد قاسمی‌نژاد و مسعود ریگی هم قراردادشان را تمدید نکردند و منتظر پیشنهادهای بهتری هستند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2aw6yg

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


صحبت های گرو پس از بازگشت به تیم سابقش