//
کدخبر: ۱۹۴۶۵۹ //

وکیل بیرانوند در باشگاه؛ خداحافظی نزدیک است؟

در شرایطی که باشگاه پرسپولیس هنوز نه در بخش فنی و نه جذب بازیکن موفق عمل نکرده، گلر ملی‌پوش این تیم نیز به دنبال جلب رضایت باشگاه برای جدایی است.

وکیل بیرانوند در باشگاه؛ خداحافظی نزدیک است؟
به گزارش فرتاک نیوز،

با پایان فصل هجدهم روزهای خاکستری پرسپولیس نیز استارت خورده و در اولین قدم برانکو ایوانکوویچ پیش از ترک ایران اعلام کرد تنها در صورت دریافت مطالبات خود، پیش پرداخت و تسویه حساب با کادرفنی‌اش بار دیگر به ایران بازخواهد گشت. هرچند مدیران پرسپولیس طی روزهای اخیر با صحبت‌های ضد و نقیض خود خبر از تامین منابع مالی برای پرداخت مطالبات برانکو ایوانکوویچ داده‌اند اما همچنان اخباری مبنی بر پایان همکاری سرمربی بیشتر از ادعا مدیران تیم خودنمایی می‌کند.

اکنون در شرایطی که دیگر باشگاه‌ها طی روزهای اخیر اقدامات خود برای تقویت تیم را در فصل نوزدهم استارت زده‌اند و با بازیکنان مدنظر به توافق ابتدایی یا قطعی دست یافته‌اند، باشگاه پرسپولیس شرایط منفعلی را دنبال می‌کند و ناکامی بزرگی در جلب رضایت نفرات لیست شفاهی برانکو در حال تجربه است.

در این میان شاید بدترین خبر هم این باشد که نفرات کنونی تیم نیز در سودای جدایی باشند. بعد از پست کنایه‌آمیز بوژیدار رادوشوویچ، دروازه بان کروات این تیم در روز گذشته که از آن برداشت جدایی نیز می‌شد داشت، اکنون وکیل علیرضا بیرانوند نیز در باشگاه حضور یافته و به دنبال راهکار و مذاکره‌ای برای جدایی این گلر ملی‌پوش است.

بیرانوند که طی دو فصل اخیر همواره زمزمه‌هایی مبنی بر جدایی‌اش از باشگاه و حضور در تیم‌های اروپایی شنیده می‌شد، اینبار تصمیم قاطع‌تری برای این موضوع گرفته است و پیشنهادات مناسبی از لیگ های معتبر و درجه دو در جیب دارد که او را وسوسه تجربه لژیونر شدن می‌کند.

در صورت جدایی بیرانوند از پرسپولیس این باشگاه مطمئنا کار سخت‌تری برای جذب گلری در قواره این دروازه بان ملی پوش که طی فصول اخیر سهم زیادی در موفقیت‌های تیم داشته، خواهد داشت و باید دید به چه شکل با این موضوع کنار خواهند آمد.

در شرایط فعلی اما ناامیدی بزرگی فضای هواداری این تیم را با توجه به ناکامی مدیران تیم در نقل و انتقالات و مذاکره نهایی با برانکو ایوانکوویچ فرا گرفته و باید دید در نهایت آنها قادر خواهند بود این فضا را از تیم دور کنند یا خیر.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۹۴۶۵۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان