//
کدخبر: ۱۹۴۹۱۶ //

علیپور تصمیمش را گرفت؛ میخواهم لژیونر شوم

آقای گل فصل گذشته سرخپوشان و بهترین گلزن لیگ هجدهم برای پرسپولیس، از تصمیم قطعی خود برای پایان همکاری با این تیم خبر داده است.

علیپور تصمیمش را گرفت؛ میخواهم لژیونر شوم
به گزارش فرتاک نیوز،

علی علیپور، بعد از چهار فصل حضور در جمع سرخپوشان قصد دارد در ادامه مسیر رویاپردازی خود برای نقل و انتقالات تابستانی راهی لیگ اروپا شود.

علیپور که در ازای قراردادی 80 میلیونی در لیگ چهاردهم از راه آهن به پرسپولیس پیوست و به عنوان جوانترین گلزن دربی نیز در دیدار پایانی آن فصل موفق به باز کردن دروازه استقلال شده بود، در لیگ هفدهم با عملکردی درخشان و ثبت 19 گل به عنوان آقای گلی دست یافت.

نکته جالب توجه در خصوص این بازیکن که ثبات جالبی در خط حمله پرسپولیس طی این فصول داشته و در دو فصل گذشته با اعتماد کادرفنی توانسته به عنوان برترین گلزن تیم نیز معرفی شود، به مبلغ قرارداد او مربوط است. علیپور در خصوص مسائل مالی خود در زمان حضور چهار ساله در پرسپولیس گفته: سال اول قرار دادم ۸۰ میلیون، سال دوم ۱۸۰ میلیون، سال سوم ۳۶۰ میلیون و این فصل۵۵۰ میلیون تومان بود.

آقای گل فصل هفدهم و برترین گلزن فصل گذشته اکنون اما رویای حضور در فوتبال اروپا و ادامه رویاپردازی خود را دنبال می‌کند و در این زمینه به پیروزی اعلام کرده: با همه شرایط پرسپولیس کنار آمدم. قراردادم از تمام هم‌تیمی‌هایم پایین‌تر بود. اما با افتخار برای پرسپولیس بازی کردم. می‌خواهم با دعای خیر هواداران لژیونر بشوم.

این در حالی است که علیپور سه فصل پیش نیز و در روزهایی که لیگ روسیه پیشنهادات مناسبی برای بازیکنان جوان فوتبال ایران ترتیب می‌داد، با پیشنهاد حضور در این لیگ مواجه شده بود که در آن مقطع با ممانعت باشگاه همراه شد. او در این فصل اما بار دیگر مورد توجه ایجنت‌ها قرار گرفته و گفته می‌شود دو پیشنهاد مناسب از لیگ اسپانیا و یونان در جیب دارد. موضوعی که او را کاملا ترغیب کرده برای ادامه دوران بازیگری تجربه حضور در فوتبال اروپا را به کارنامه خود اضافه کند.

علیپور در گفتگوی خود با پیروزی به طور قطعی از تمایل خود برای جدایی خبر داده و با اشاره به مسائل مالی و دریافتی‌هایش در این تیم، ادامه حضورش را در فوتبال اروپا ترسیم کرده است. در خصوص علیپور گفته می‌شود از دو تیم المیرا اسپانیا و همچنین آاک یونان با پیشنهاد همراه شده است و باید دید در نهایت چه اتفاقی در خصوص او رخ خواهد داد.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۹۴۹۱۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان