//
کدخبر: ۱۹۵۰۴۰ //

تهدید مسئولان پرسپولیس توسط میناوند

پیشکسوت پرسپولیس در اعتراض به اتفاقات رخ داده در رابطه به وضعیت قراردادی برانکو مدیران پرسپولیس را تهدید به افشاگری کرد.

تهدید مسئولان پرسپولیس توسط میناوند
به گزارش فرتاک نیوز،

مهرداد میناوند ضمن انتقاد از تعلل هیات مدیره در پرداخت مطالبات باشگاه برخی افراد که در تلاش برای دلسرد کردن برانکو بوده‌اند را تهدید کرد.

میناوند در این پستی اینستاگرامی عنوان کرده: 
_مانده‌ام چه بگویم. عذاب‌آور است که ببینی هواداران چگونه دل بسته‌ بودند به بازگشت سرمربی محبوب‌شان و حال تا چه حد از ماندن او مایوس و ناامید شده‌اند. برانکو ناگهان و خلاف همه قول و قرارها و مکاتبات درخواست فسخ قرارداد کرده آن هم یک روز قبل از  دریافت مطالبات. گفته به خاطر مشکلات موجود ترجیح می‌دهد برود. باشگاه هم می‌گوید فسخ را نمی‌پذیریم چون گزینه‌ای دیگر نداریم. 
_در یک کلام قدر برانکو را ندانستیم. مربی که در سه فصل با قهرمانی امروز سوپرجام هفت جام آورده مشخص است که کلی پیشنهاد برایش می آید و سعودی‌ها حاضر می‌شوند دو برابر به او پرداخت کنند. اگر باشگاه و هیات مدیره حق و حقوق برانکو را  هر ماه و هر قسط به‌موقع می‌داد و خودش و دستیارانش را اینقدر خسته نمی‌کرد آیا امروز برانکو دلگرم‌تر نبود؟ اصلا چرا باید کار به نامه دوم و سوم کشیده شود. چه کسی شایسته‌تر از برانکو که سر وقت طلبش را بگیرد. پس تعلل باشگاه و هیات مدیره در این ماجرا را اصلا نمی‌شود نادیده گرفت و آنها باید پاسخگو باشند که چرا حق و حقوق برانکو اینقدر روی هم تلنبار شده بوده تا جایی که سه هفته مانده به آخر فصل هیچ دریافتی نداشته و حالا هم با احتساب اپشن‌ها هفتاد درصد طلب دارد. 

_هستند آدم‌هایی از ته دل خرسند در باشگاه. یکی خوشحال است از این اتفاقات و یکی منتطر اتفاقاتی دیگر. هستند آدم‌هایی هم که ادعای پرسپولیسی بودن و سابقه کار مدیریتی کردن در باشگاه دارند اما گویا در پس پرده تا توانسته‌اند شیطنت کرده‌اند که برانکو برود و خودشان را هلاک کرده‌اند که برانکو را تشویق کنند به جدایی و گفته‌اند برو تا خراب نشوی، برو چون نمی‌گذارند قهرمان شوی، برو چون باشگاه کلی مشکل مالی دارد و از این حرف‌ها. خدا نگذرد از چنین آدم‌های منافقی. فقط کافی است رد پای محکم‌تری از این جریانات پیدا کنم. به اسم پرسپولیس قسم که رسوای‌تان می‌کنم.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۹۵۰۴۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان