//
کدخبر: ۱۹۵۰۵۸ //

این استقلال، رقیب حکومتی می‌خواهد چه کار؟

انتشار فایل صوتی فرهاد مجیدی که در آن با لحنی تند در حال حمله به پرویز مظلومی است، یک «فاجعه» کامل و خیانت زشت درون‌خانوادگی بود؛ آنچه به وضوح نشان می‌دهد حال استقلال چرا اینقدر خراب است و این تیم چطور در سال‌های گذشته نتیجه نگرفته.

این استقلال، رقیب حکومتی می‌خواهد چه کار؟
به گزارش فرتاک نیوز،

واضح است که فایل را یک «خودی» منتشر کرده؛ آشنایی که حتما هم صاحب‌منصب و اثرگذار است. مگر فرهاد مجیدی سفره دلش را برای هر کسی باز می‌کند؟ مجیدی مطالب جدی را به یک آدم جدی گفته، اما در پی اختلافات درونی، فایل اظهارات خصوصی او در دسترس مردم قرار گرفته است. ماحصل این خیانت، اول خراب شدن وجهه خود فرهاد بود، سپس ظلم به پرویز مظلومی و نهایتا زیر سوال رفتن توانایی‌های فنی یک بازیکن محجوب به اسم محمد حسینی؛ بازیکنی که می‌توانست جواب درشتی به مجیدی بدهد، اما مثل علیرضا جهانبخش در ماجرای چند سال پیش نجابت کرد. به راستی سود این معامله سراسر زیان، چه بود؟

به وضع استقلال، اتفاقات عجیبی که رخ می‌دهد و البته شیوه تعامل بزرگترهای این تیم با هم نگاه کنید و از خودتان بپرسید چنین مجموعه‌ای چرا باید موفق می‌شد؟ تیمی که در آن محبوب‌ترین چهره دوران معاصر باشگاه چنین غیرمودبانه می‌خواهد «بالا و پایین» پیشکسوتش را «یکی» کند و بعد دشمن داخلی سند این بدگویی را در اختیار عموم قرار می‌دهد، چرا باید کامیاب باشد؟ تیمی که سه کاپیتانش بی‌پروا سایه هم را با تیر می‌زنند و سطح دعوا را تا زایمان و قرمه‌سبزی تنزل می‌دهند، به کدام علت منطقی باید سربلند باشد؟ صحبت از سه بزرگ استقلال است که طی یک سال گذشته در عمده پروازها دورترین صندلی‌ها را انتخاب می‌کردند تا چشم‌شان به هم نیفتد. تیمی که امروز سرمربی‌اش روی دست بازیکنان به آسمان پرتاب می‌شود و دو هفته بعد خود او را به ورزشگاه راه نمی‌دهند، کجای قصه رقابت برای ظفرمندی است؟ تیمی که چند سال است دو دروازه‌بانش چشم دیدن هم را ندارند، با کدام یکدلی و اتحاد قرار است در مسیر پیروزی قدم بردارد؟

دشمن استقلال غریبه نیست. در خانه است. اگر فکر می‌کنید با انداختن همه تقصیرات بر دوش مدیران منتخب وزارت می‌توانید یک مقصر بیرونی پیدا کنید، این محاسبه هم اشتباه است. گیریم که پندار توفیقی و علی خطیر از این دسته باشند، مجیدی و مظلومی چرا حرمت هم را نگه نمی‌دارند؟ مهدی رحمتی چرا علیه زمین و زمان در شورش است؟ پژمان منتظری چرا از خودی‌ها گله می‌کند؟ خسرو حیدری که خودش استقلال را در اوج ول کرد و به سپاهان رفت، چرا امروز در قامت قهرمان وفادار و افشاگر به این و آن می‌تازد؟ استقلال هفت سال است قهرمان نمی‌شود و هوادار بی‌نوا برای اقناع خودش به هفت هزار توجیه رنگارنگ متوسل شده که یکی از رایج‌ترین آنها حمایت حکومت از تیم رقیب بوده. اصلا بیایید فرض کنیم همه این حرف‌ها درست باشد، اما انصافا تیمی که در آن نه چت سرمربی سابق و ریز قرارداد بازیکنان خارجی در امان است و نه فایل صوتی اسطوره باشگاه، دشمن می‌خواهد چه کار؟ تلخ است، اما استقلال پندار و خطیر و فرهاد و باند سفتا، برای ناکامی به «رقیب حکومتی» نیاز ندارد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۹۵۰۵۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان