//
کدخبر: ۱۹۵۱۴۹ //

کدام بازیکنان استقلال از قانون جدید استقلال ضرر می کنند؟

وریا غفوری و پژمان منتظری بیشتر از همه ضرر می‌کنند و در صورت خرید لوسیانو پریرا، این بازیکن هم شامل این قانون می‌شود.

 کدام بازیکنان استقلال از قانون جدید استقلال ضرر می کنند؟
به گزارش فرتاک نیوز،

هیئت مدیره استقلال تصمیم گرفته برای فصل جدید با هیچ بازیکن بالای سی سالی قراردادی طولانی‌تر از یک فصل نبندد. قانونی مرسوم و متداول که در اکثر تیم‌های حرفه‌ای فوتبال رعایت می‌شود. بازیکنان بالای سی سال معمولا راحت‌تر و بیشتر مصدوم می‌شوند و کم کم فوتبال‌شان هم افت می‌کند و به همین دلیل باشگاه‌ها ریسک قرارداد چند ساله را نمی‌پذیرند. حالا استقلال هم همین تصمیم را گرفته و بازیکنان بالای سی سالی که تاحالا خاطرشان بابت رقم قرارداد فصل‌های بعدشان جمع بود هم نگران شدند.

در تیم فصل قبل استقلال 7 بازیکن بالای سی سال حضور داشتند. جابر انصاری 31 ساله و مارکوس نویمایر 32 ساله که در همان نیم‌فصل از این تیم جدا شدند. خسرو حیدری 35 ساله هم در پایان فصل از فوتبال خداحافظی کرد. مهدی رحمتی 39 ساله نیز به پدیده رفت. منشا هم برای فصل جدید وارد چهارمین دهه زندگی‌اش می‌شد و در صورت ماندن در استقلال شامل این قانون می‌شد، ولی شنیده شده که منشا برای همیشه ایران را ترک کرد. حالا از بین این هفت بازیکن، فقط وریا غفوری و پژمان منتظری همچنان شانس حضور در استقلال را دارند. وریا 31 سال دارد و پژمان منتظری هم 35 ساله است. دو بازیکنی که طبق اعلام مدیریت این باشگاه، در صورتی که با استقلال تمدید کنند هم قرارداد جدیدشان بیشتر از یک فصل نیست.

در بین خریدهای احتمالی که از باشگاه استقلال به گوش می‌رسد هم بازیکنی حضور ندارد که سنش از سی سال عبور کرده باشد. شنیده شده مدیران این باشگاه با سیاوش یزدانی، محمد بلبلی، ارسلان مطهری، مسعود ریگی، رضا اسدی، علی دشتی و آرش رضاوند مذاکراتی داشتند که همه این بازیکنان زیر 30 سال هستند. فقط در صورتی که مذاکره با لوسیانو پریرا تایید شود، آقای گل فصل قبل لیگ هم شامل این قانون می‌شود.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۹۵۱۴۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان