//
کدخبر: ۱۹۵۳۸۶ //

توضیحات آذرنیا درخصوص جدایی اش از تراکتورسازی

سرپرست سابق تراکتورسازی، گفت: مدیریت جدید باشگاه حق دارد با افرادی که راحت‌تر هستند و احساس نزدیکی بیشتری از لحاظ فکری دارند همکاری کنند.

توضیحات آذرنیا درخصوص جدایی اش از تراکتورسازی
به گزارش فرتاک نیوز،

حسن آذرنیا در مورد این‌که آیا او از تراکتورسازی جدا شده است، عنوان کرد:‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ بله. امسال دیگر در کنار تراکتورسازی نیستم. با توجه به اتمام فصل قرارداد ما هم به پایان رسید و تکلیف‌مان مشخص نبود. در این مدت هر کاری که لازم بود انجام دادم و به وظایفی که به من محول شده بود عمل کردم. درنهایت با تغییر و تحولات به وجود آمده و حضور مدیریت جدید دیگر به عنوان سرپرست در خدمت تراکتورسازی نیستم و به عنوان هوادار این تیم از باشگاه حمایت می‌کنم.

وی افزود‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌: تراکتورسازی را تیم خودمان می‌دانم. از سال ۵۴ در خدمت این باشگاه هستم و در روزهای خوب و بد در کنار این تیم بوده‌ام. الآن هم به عنوان یک هوادار همه آرزوی من قهرمانی تراکتورسازی است.

سرپرست سابق تراکتورسازی در ادامه تأکید کرد‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌:‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ سال قبل تلاش زیادی کردیم اما به قهرمانی نرسیدیم. امیدواریم آرزوی چندین ساله هواداران در فصل پیش رو برآورده شود. برای مدیریت جدید آرزوی توفیق دارم. همچنین از زحمات و خدمات شایان محمدرضا زنوزی تشکر می‌کنم. او در این شرایط سخت حمایت جانانه‌ای از تراکتورسازی داشته و تیم را به نحو احسن ساپورت کرده است. همچنین در کنار تراکتورسازی از تیم ماشین‌سازی به خوبی حمایت می‌کند و به عنوان پدر فوتبال آذربایجان نقش به‌سزایی در موفقیت‌های تیم‌ها دارد. همچنین از پرشورهای تراکتورسازی که همیشه تیم را موردحمایت خود قرار می‌دهند تشکر می‌کنم و دست تک تک هواداران را می‌بوسم و الآن هم بعد از ۴۵ سال حضور در تراکتورسازی از روی سکوها به عنوان یک هوادار تیمم را مورد حمایت قرار می‌دهم و امیدوارم فصل خوبی پیش رو داشته باشند.

آذرنیا در پاسخ به این سوال که آیا اختلافی وجود داشته که او تصمیم به جدایی گرفته است، گفت: خودتان می‌دانید قراردادهای ما یکساله است. من تا پایان فصل قرارداد داشتم و بعد از آن هم اگر کاری بود و تماس می‌گرفتند انجام می‌دادم. بعد از تغییر و تحولات مدیریتی احساس کردم آنها دوست دارند تغییر و تحولاتی انجام دهند و به هر حال حق طبیعی یک مدیر است که با افرادی که دارای تفکرات فوتبالی و مدیریتی یکسان هستند، همکاری کنند. در همین راستا طی سه روز گذشته به باشگاه نرفتم و امیدوارم هر کسی که می‌آید موفق باشد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۹۵۳۸۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان