//
کدخبر: ۱۹۶۰۸۵ //

مصلح: خودم را مدیون برانکو می‌دانم

مدافع شمالی پرسپولیس که قراردادش را با این تیم تمدید کرده، مدعی است در دوران سرمربی کروات روزهای شیرینی را در این تیم پشت سر گذاشته است.

مصلح: خودم را مدیون برانکو می‌دانم
به گزارش فرتاک نیوز،

شایان مصلح، مدافع چپ پرسپولیس با تسلیت سالروز وقوع زلزله به همشهریانش در رودبار، از شرایط سخت این تیم در روزهای بعد از برانکو ایوانکوویچ صحبت کرده است.

مصلح درباره تمدید قرارداد خود با پرسپولیس می‌گوید: خوشحالم که بعد از دو فصل خوب و پر از خاطرات شیرین، اکنون این شانس دوباره نصیبم شده تا بار دیگر در خدمت این تیم باشم. وقتی باشگاه درخواست تمدید قرارداد کرد هیچ بهانه‌ای نداشتم و خیلی زود آن را پذیرفتم. کلا اهل ناز کردن نیستم و دو فصل پیش هم که به این تیم آمدم آن را نشان دادم. آنجا هم پرسپولیس با احترام برخورد کرد و خوشحالم که اکنون برای ادامه فصل هم در جمع دیگر دوستانم و خصوصا هواداران عزیز هستم.

مدافع پرسپولیس درباره جدایی برانکو ایوانکوویچ می‌گوید: بهرحال به شخصه برای ایشان احترام زیادی قائلم. من به عنوان یک بازیکن تقریبا آماتور و از لیگ دسته اول به پرسپولیس آمدم و زیر نظر ایشان اصول حرفه‌ای و تکنیکی زیادی را آموختم. خوشحالم که مورد اعتماد ایشان هم بودم و حتی شانس حضور در فینال آسیا را به دست آوردم. مطمئنا کار سختی را در ادامه خواهیم داشت. برانکو برای دستیابی به شرایط کنونی بزرگترین و پنهان ترین اصول فوتبال ما یعنی ثبات را تجربه کرد و نتیجه آن را دیدیم.

وی ادامه داد: اکنون باید به هر کسی که به تیم می‌آید فرصت داد و با تحت فشار قرار دادن شرایط را برای پرسپولیس سخت نکرد. آقای برانکو روزهای خوبی در پرسپولیس داشت و محبوبیت بالایی هم در بین هواداران داشت اما باید تلاش کنیم این مسیر ادامه پیدا کند و بتوانیم روزهای خوب پرسپولیس را ادامه دهیم.

شایان مصلح درباره اینکه فشار زیادی روی مربی بعدی تیم خواهد آمد نیز اینطور واکنش نشان داد: بهرحال سخت است. پرسپولیس در کنار برانکو طی فصول اخیر بیشتر جام‌های ممکن را از آن خود کرد. باید تصمیم مناسبی گرفته شود و بعد از آن حمایت و پشتیبانی از مربی برای اینکه با تفکرات جدید خود بتواند در تیم به نتیجه دست یابد. یکی از ویژگی‌های جالب آقای برانکو این بود که فارغ از هر شرایطی که تیم داشت بدون توجه به آن برای برد تیم را تهییج می‌کرد و هیچ پیروزی ارزشمندی او را از اهداف بزرگتر فاصله نمی‌انداخت. ما هنوز این روحیه را داریم و امیدواریم در فصل آینده نیز به راه خودمان ادامه دهیم. تیم خوبی داریم و پشتوانه هواداران هم همیشه در کنارمان بوده و باید همچنان بجنگیم چرا که به قول برانکو هنوز جام های زیادی باقی مانده است.

مصلح درباره اینکه آیا پیش از خبر رسمی جدایی برانکو ایوانکوویچ، صحبت‌هایی بین بازیکنان و او درباره این اتفاق رقم خورده بود گفت: ما اصلا چنین حسی نداشتیم. حتی خاطرم هست در بازی آخر و فینال جام حذفی برابر داماش، زمانی که یکی از بازیکنان از او پرسید که قرار است برود، گفت " ما هنوز قهرمان نشدیم". این صحبت او باعث شده بود تا متوجه شویم او با ما خواهد بود اما نمی‌دانم بعد از آن چه اتفاقی افتاد.

وی درباره اینکه گفته می‌شد در لیست تمدید قرارداد برانکو ایوانکوویچ قرار ندارد گفت: نمی‌دانم چه کسانی با من مشکل دارند که این شایعات را می‌سازند. والا من روز اولی که به تیم آمدم هم گفتند که شایان در لیست برانکو نیست و خدا را شکر که به من بازی داد و اعتماد داشت. پیش از بازی نیمه نهایی جام حذفی برابر سپاهان هم او درخواست تمدید قراردادم را به باشگاه داده بود و صحبت‌هایی در این زمینه شده بود اما من با توجه به اینکه روزهای پایانی فصل بود، آن را به بعد از بازی‌ها موکول کرده بودم و اینکه می‌گویند در لیست مازاد بودم صحت ندارد.

مصلح در پایان درباره اینکه اگر در لیگ قهرمانان برابر الاهلی عربستان و برانکو قرار گیرند چه حسی خواهد داشت گفت: ما مطمئنا و خودم اصلا به شخصه با گل و لبخند به استقبال او خواهم رفت. او طی این مدت کار زیادی برای من کرد و خودم را مدیون او می‌دانم. اما برای بازی مطمئنا برای برد برابر ایشان تلاش خواهیم کرد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۹۶۰۸۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان