//
کدخبر: ۱۹۶۲۳۲ //

سرمربی ایتالیایی، گزینه مدنظر پرسپولیسی ها درصورت عدم حضور یحیی

سرمربی ایتالیایی پیشین تیم های عربستانی و اماراتی گزینه خارجی جدید باشگاه پرسپولیس شد.

سرمربی ایتالیایی، گزینه مدنظر پرسپولیسی ها درصورت عدم حضور یحیی
به گزارش فرتاک نیوز،

باشگاه پرسپولیس هنوز نتوانسته است تکلیف سرمربی خود را برای فصل آینده روشن کند. این تیم که با برانکو ایوانکوویچ موفق شد سه فصل متوالی به قهرمانی برسد با جدایی سرمربی کروات خود با بحران جدی روبرو شده است.

ایرج عرب مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در تلاش است تا حضور یحیی گل محمدی را در این تیم قطعی کند تا جذب بازیکن و شروع تمرینات سرخپوشان زیر نظر او آغاز شود.

مدیرعامل پرسپولیس که ماندنش در این تیم همچنان در هاله ای از ابهام قرار دارد برای جلوگیری از اخراج خود می خواهد هرچه زودتر تکلیف کادرفنی خود را روشن کند.

از این رو وی مذاکره با والتر زنگا دروازه بان اسبق تیم ملی فوتبال ایتالیا را که سابقه مربیگری در تیم هایی نظیر ستاره سرخ بلگراد، العین، النصر و الجزیره امارات، النصر عربستان، پالرمو، سمپدوریا و کروتونه را دارد، در دستور کار قرار داده است

مدیر برنامه های این مربی ایتالیایی پس از اطلاع از وضعیت نیمکت پرسپولیس رزومه زنگا را برای اطرافیان عرب ارسال کرده تا آنها نیز تصمیم به ادامه مذاکره با وی بگیرند.

زنگا که آخرین بار در تیم کروتئنه ایتالیا مربیگری کرده بود پیشنهاد نزدیک به یک میلیون یورویی داده است تا به پرسپولیس بیاید.

باشگاه پرسپولیس در صورتیکه تا اخر وقت اداری امروز نتواند گل محمدی را به عنوان سرمربی انتخاب کند مذاکره با زنگا را ادامه می دهد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۹۶۲۳۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان