تاریخ انتشار: 1398/04/05 19:21
کد خبر: 95708

شرایط پرسپولیس خاص است و نباید حاشیه سازی کرد

مدافع تیم فوتبال پرسپولیس گفت: شرایط باشگاه خاص است و همه باید کمک کنند و نباید حاشیه‌سازی کرد.

محمد انصاری در حاشیه تمرین تیم فوتبال پرسپولیس در جمع خبرنگاران حضور پیدا کرد و درخصوص توافقش با سرخ‌پوشان برای فصل آینده اظهار داشت: اختلاف نظرهایی وجود داشت، اما باید بپذیریم که شرایط باشگاه خاص است. به همین دلیل تصمیم گرفتیم تا بخاطر هواداران بازهم این افتخار را داشته باشیم تا پیراهن پرسپولیس را بپوشیم.

وی درخصوص رقم پیشنهادی تراکتورسازی عنوان کرد: رقم‌هایی که در رسانه‌ها مطرح می‌شود دقیق نیست. تراکتورسازی تیمی ریشه‌دار با هواداران پرشور است. تراکتوری‌ها کادر فنی و مدیریت خوبی دارند، اما شرایط پرسپولیس خاص است و به همین دلیل تصمیم گرفتیم کنار این تیم و خانواده خود بمانیم.

مدافع تیم فوتبال پرسپولیس با اشاره به حمایت هواداران گفت: هواداران همیشه در شرایط سخت کنار من بودند و از من حمایت کردند. من مدیون آنها هستم. اغلب بازیکنان حفظ شدند و امیدوارم باوجود رفتن برانکو بازهم بتوانیم نتایج خوبی بگیریم. 

انصاری درخصوص پیشنهاد تیمی از شرق آسیا، خاطرنشان کرد: هیچ پیشنهاد رسمی به دست من نرسیده است. در شرایط کنونی تمام تمرکزم روی پرسپولیس است و هیچ صحبتی از پیشنهادهایم نکرده و نمی‌کنم.

وی درمورد اینکه گفته می‌شود گلایه‌ای از مدیریت باشگاه داشته، اظهار داشت: مشکلات مالی همیشه وجود داشته و ما هم همیشه شرایط را درک کرده‌ایم. مسئولان باشگاه در تلاش هستند تا مشکلات را حل کنند. تیم پرسپولیس بزرگ است و بخاطر نام بزرگش نباید درگیر مسائل مالی باشد. آنها باید منابع مالی خوب پیدا کنند. ما هم هر کمکی از دست‌مان برمی‌آید انجام می‌دهیم. شرایط باشگاه خاص است و همه باید کمک کنند و نباید حاشیه‌سازی کرد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3e8jm6

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



انصاری: الان وقت رفتن از پرسپولیس نیست