تاریخ انتشار: 1398/04/07 14:09
کد خبر: 95553

آزمونی بسیار سخت پیش روی بازیکن استقلال

یکی از بازیکنان جدید آبی‌های پایتخت هافبک شیرازی این تیم است که در این چند سال اخیر رشد چشمگیری داشته است؛ اما او به‌خوبی می‌داند فصل آینده ماجرا کاملاً متفاوت از سال‌های دیگر خواهد بود.
آزمونی بسیار سخت پیش روی بازیکن استقلال

این روزها استقلال برخلاف فصل گذشته تمریناتش برای حضوری هر چه قدرتمندتر در لیگ برتر زودتر آغاز کرده است. فصل پیش رو می‌تواند یکی از جذاب‌ترین فصول این تیم در تاریخ لیگ برتر قلمداد شود. حضور اندره استرماچونی در تمرینات استقلال فعلاً آن‌قدر جذاب است که خریدهای این باشگاه را تحت شعاع خودش قرار داده است. یکی از آن بازیکنانی که حالا با لباس استقلال شاید نسبت به سایر چهره‌های دیگر این تیم ناشناخته به نظر می‌رسد مسعود ریگی هافبک دفاعی فصل گذشته تیم فوتبال پدیده است. او در فصل سپری‌شده یکی از ارکان موفقیت‌های این تیم مشهدی بود که به گواه بسیاری از کارشناسان و همچنین هواداران فوتبال، بهترین فوتبال فصل اخیر را به نمایش گذاشتند.

این در حالی است که این هافبک 28 پیش از آنکه به باشگاه پدیده ملحق شود در باشگاه بادران یک هافبک تهاجمی بود؛ اما با تشخیص درست یحیی گل‌محمدی یک خط به عقب‌تر منتقل شد و حالا حضورش در تیم فوتبال استقلال ثابت می‌کند که یحیی درخصوص تغییر پست این بازیکن اشتباه نکرده است. مسعود ریگی آن‌چنان هم در استقلال غریبه به نظر نمی‌رسد چراکه حالا با حضور او شمار شیرازی‌های استقلال به سه نفر افزایش پیداکرده است.

ریگی به‌خوبی می‌داند در فصل پیش رو آزمون بسیار سختی در پیش رو دارد، او می‌توانست با تمدید قراردادش با پدیده احتمالاً به‌روزهای خوبش در این تیم ادامه دهد اما او ترجیح داده است به باشگاهی اضافه شود که موفقیت در آن به عوامل زیادی بستگی دارد و ریگی از حالا باید خود را برای سخت‌ترین فصل دوران فوتبالش آماده کند. پیشرفت او در سه سال اخیر بسیار بوده است اما حالا ریگی خود را در معرض یک آزمون سخت قرار داده است که باید منتظر بمانیم و ببینیم که او در لیگ نوزدهم چه‌حرف‌های را برای گفتن دارد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2aaeel

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


آخرین وضعیت آیاندا پاتوسی در استقلال؛ شمارش معکوس آغاز شد!