تاریخ انتشار: 1398/04/07 14:48
کد خبر: 95549

ریگی:هرچه در توان داشته باشم می گذارم تا استقلال موفق شود

هافبک جدید استقلال می گوید بدون بحث مالی با این تیم قرارداد امضا کرده است.
ریگی:هرچه در توان داشته باشم می گذارم تا استقلال موفق شود

مسعود ریگی در این باره  گفت: چند پیشنهاد داشتم، داشتم با پدیده مذاکره می کردم و این مذاکرات یک هفته ای طول کشید که مدیربرنامه هایم گفت استقلال پیشنهاد داه است. نه صحبت مالی کردیم و نه چیزی و خیلی زود قراردادم را امضا کردم.  انشالله هرچه در توان داشته باشم می گذارم تا استقلال موفق شود.

او در پاسخ به این سوال که آیا با فرشید اسماعیلی به عنوان هم بازی قدیمی اش برای حضور در استقلال صحبت کرده بود یا نه هم گفت: فرشید اسماعیلی، دانشگر، شجاعیان و حسینی همه هم استانی هایم هستم و من آنها را از قدیم می شناسم. با سید هم بازی نبودیم، او برق بود و من فجر ولی با هم دوست هستیم. هم با فرشید و هم با دانشگر صحبت کردم. آرزوی هر بازیکنی است در تیم بزرگی مثل استقلال بازی کند. من خیلی در فوتبالم سختی کشیدم، در فجر یک سال در لیگ برتر بازی کردم و بعد 4 سال به لیگ یک رفتم. تمام تلاشم را می کنم بهترین بازی هایم را برای استقلال انجام بدهم.

هافبک جدید استقلال در مورد سختی بازی در استقلال می گوید: بالاخره ما فوتبالیست هستیم و می دانیم چقدر سخت است. این دو باشگاه با تمام باشگاه ها فرق دارند، هواداران زیاد استقلال و توقع آنها فشار را روی بازیکنان زیاد می کند و مطمئنا کار سخت است. وقتی بازیکن تمرکز کند خدا کمک می کند. تمام تلاش مان را می کنیم که بهترین بازی ها برای استقلال انجام بدهیم.

ریگی در مورد فشار بالای تمرین های استقلال می گوید: من اولین بار است با مربی خارجی کار می کنم. کادر فنی ما خیلی روی تمرینات تمرکز می کند و واقعا برای هر دقیقه از تمرین برنامه دارند. من خودم از تمرین های سخت لذت می برم چون در طول فصل نتیجه این تمرین ها را می بینیم. وقتی به نتیجه فکر کنید این تمرین های سخت هم لذت بخش می شود .

او در مورد رسیدن به ترکیب اصلی استقلال می گوید: واقعاسخت است. تمام تلاشم را می کنم. اگر بازی کنم تمام تلاشم را می کنم و بازی نکنم کمک می کنم به هم تیمی هایم که بهترین بازی شان را انجام بدهند.. من از مربی ها یاد گرفته ام وقتی حتی یک بازیکن دلش با تیم نباشد کار برای موفقیت سخت می شود و من کمک می کنم به هم تیمی هایم کمک کنم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/36wyyj

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


آزمونی بسیار سخت پیش روی بازیکن استقلال