تاریخ انتشار: 1398/04/08 16:41
کد خبر: 95458

نوری: چند سال بود می‌خواستم با کمالوند کار کنم

کاپیتان پارس جنوبی جم می‌گوید تیمش در لیگ نوزدهم حرف‌های زیادی برای گفتن خواهد داشت.
نوری: چند سال بود می‌خواستم با کمالوند کار کنم

محمد نوری در گفت‌وگو با روابط عمومی باشگاه پارس جنوبی، درباره تمدید قراردادش عنوان کرد: خوشحالم که یکسال دیگر در خدمت پارس جنوبی جم خواهم بود. من دو سال خوب در این تیم داشتم و امیدوارم در لیگ نوزدهم هم بتوانم مثمرثمر باشم.

وی ادامه داد:آقای کمالوند همیشه نسبت به من لطف داشته‌اند. از چند سال قبل همواره دوست داشتیم با هم کار کنیم که بنا به دلایلی قسمت نمی‌شد. با توجه به اینکه بازیکن پارس جنوبی بودم و رابطه خوبی نیز با مسئولان باشگاه و آقای رضاییان داشتم و آقای کمالوند نیز من را می‌خواست تصمیم گرفتم قراردادم را سفید امضا کنم و یکسال دیگر نیز در خدمت پارس جنوبی باشم. امیدوارم سال خوبی را در کنار یکدیگر پشت سر بگذاریم.

کاپیتان پارس جنوبی جم با اشاره به تغییرات متعدد در ترکیب این تیم گفت: اعتقادم بر این است که آقای کمالوند کارش را بلد است. او رزومه قابل دفاع و مشخصی دارد و علاوه بر صعود با 4 تیم به لیگ برتر با تیم‌های گسترش فولاد و نفت آبادان بهترین نتایج تاریخ را کسب کرده است. به هر حال وقتی یک مربی به تیمی می‌رود تفکرات خاص خودش را دارد و من شک ندارم با وجود تغییرات زیاد یکی از سال‌های خوب پارس جنوبی در لیگ برتر را خواهیم داشت. 

نوری همچنین اظهار داشت: جا دارد از آقای تارتار و کادرفنی ایشان تشکر کنم. یکسال و نیم در کنار این عزیزان بودیم و زحمات زیادی برای پارس جنوبی کشیدند. برای آنها در تیم جدیدشان آرزوی موفقیت می‌کنم.

کاپیتان پارس جنوبی در پایان افزود: این روزها می‌بینم که هواداران پارس جنوبی نگران آینده تیم هستند. من به آنها اطمینان می‌دهم که تیم خوبی بسته و روانه مسابقات خواهد شد. هواداران نگران چیزی نباشند،‌انشاالله همه با هم در راستای موفقیت گام برمی‌داریم.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4jpq8l

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


عملکرد مهاجم نیجریه ای پرسپولیس زیر سوال می رود؟!