تاریخ انتشار: 1398/04/10 12:18
کد خبر: 95306

تکلیف ماندن و نماندن و جذب ستاره تا پایان هفته در دستور باشگاه پرسپولیس

تا پایان هفته پرسپولیس بسته میشود.
تکلیف ماندن و نماندن و جذب ستاره تا پایان هفته در دستور باشگاه پرسپولیس

مهدی ترابی در تمرین نوبت صبح سرخپوشان که  از ساعت 10 در ورزشگاه شهید کاظمی برگزار شد حضور یافت  و باید دید درباره  سایر ملی پوشان این تیم  چه تصمیمی اتخاذ می شود  و آنها   زمانی به تمرین می آیند. وضعیت بیرانوند و علیپور بعد از جلسه آنها با مدیریت مشخص خواهد شد و باشگاه بطور کلی تمایل به جدایی آنها ندارد

باشگاه پرسپولیس مخالف جدایی بیرانوند است و گلر شماره یک تیم ملی پیشنهادی که بتواند بند آزادسازی قرادادش را (پرداخت هفتصد هزار دلار) فعال کند ندارد و تیم ویسل کوبه  ژاپن هم قصد دارد با مبلغ کمتری رضایت نامه بیرانوند را دریافت کند. بیرانوند با باشگاه بر سر مسایل مالی اختلافاتی دارد  و تمایل دارد فرصت لژیونر شدن را از  دست ندهد اما او به احتمال بسیار زیاد در نهایت ماندنی خواهد شد.

علیپور هم سه پیشنهاد اروپایی از آلمریا اسپانیا، آ اک اتن و وارخم بلژیک داشته اما هیچ یک نتوانسته اند به  پیشنهاد و شرط هفتصد هزار دلاری باشگاه برای صدور رضایت نامه پاسخ دهند و چنین مبلغی را واریز کنند.

 نورالهی هم قبل از شرکت در  تمرینات  به احتمال فراوان همچون سایر نفرات و برای مشخص شدن مسایل مالی و قراردادی جلسه ای با عرب خواهد داشت. نوراللهی قرارداد دارد و حرفی هم از جدایی نزده است.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4b5gae

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


سرمربی کروات،گزینه نهایی پرسپولیس