تاریخ انتشار: 1398/04/11 20:58
علیزاده:می‌توانیم فصل خوبى را پشت سر بگذاریم
کد خبر: 95143

کار با گل محمدی لذت بخش است/ حضور در لیگ قهرمانان آسیا یک اتفاق خوب می باشد

بازیکن جدید پدیده شهرخودرو در گفت وگو با فرتاک ورزشی گفت:حضور در لیگ قهرمانان آسیا یک اتفاق خوب می باشد
کار با گل محمدی لذت بخش است/ حضور در لیگ قهرمانان آسیا یک اتفاق خوب می باشد

علیرضا علیزاده بازیکن فصل گذشته نفت مسجدسلیمان و بازیکن جدید پدیده شهرخودرو با خبرنگار فرتاک ورزشی به گفت و گو پرداخت. او در مورد فصل گذشته گفت: فصل قبل فصل فوتبالى خوبى را سپری کردم و توانستم تمام بازی های لیگ را انجام بدهم و فقط یک بازى را چهار کارته بودن از دست بدهم. از عملکرد فردى خودم تا حدودى راضى بودم و تماشاگران و عوامل تیم هم رضایت زیادى از عملکردم داشتند و خیلى حمایتم کردند.

علیزاده درمورد پیوستنش به تیم پدیده شهرخودرو گفت: همه فوتبالى ها می دانند که سال گذشته پدیده یکى از بهترین تیم‌هاى لیگ بود و به گواه خیلى از کارشناسان حتى می‌توانست قهرمانى لیگ را هم به دست آورد. از بین تیم هایی که به من پیشنهاد داده بودند پدیده را انتخاب کردم چون خیلى دوست داشتم یک سال از فوتبالم رو در جوار امام رضا باشم. اصلى ترین دلیلم هم حضور آقا یحیى گل‌محمدی در این تیم بود که هم از لحاظ فنى و هم از لحاظ اخلاقى یکى از بهترین‌هاى فوتبال ایران می باشد و طی این چندروز تمرین هم واقعا کار کردن با او لذت بخش است و خیلى می تواند از لحاظ فنی در فوتبالم تأثیرگذار باشد.

هافبک جدید مشهدی در ادامه اظهار کرد: همه بازیکنان از لحاظ فنى در سطح بالایی هستند و این کار را براى بازى کردن براى همه سخت می‌کند ولى من تمام سعی خود را می‌کنم که بتوانم نظر کادرفنی را جلب کنم و بتوانم در ترکیب اصلى قرار بگیرم. فصل خیلى سختى پیش رو داریم تیم‌ها اکثرا پیش فصل را به موقع شروع کردند و در یار گیرى هم خوب عمل کردند و مخصوصا از این بابت که ما در سه جبهه باید بجنگیم کار را سخت می کند ولى با برنامه ریزى دقیقى که کادر فنى تیم در نظر گرفتند می‌توانیم فصل خوبى را پشت سر بگذاریم.

وی در ادامه افزود: حضور در لیگ قهرمانان آسیا خیلى میتواند هم براى ما و هم براى مردم خونگرم مشهد که همیشه پشتیبان تیم بودند اتفاق خوبى باشد. همه دوست داریم که عملکرد خیلى خوبى در آسیا داشته باشیم و تمام سعی‌مان را انجام می دهیم.

وی در پایان گفت: از مردم مهمان نواز مشهد که طی این چند روز خیلى به من لطف داشتند و کلى انرژى به من دادند. همچنین اقاى حمیداوى مالک باشگاه تمام امکانات لازم را تمام و کمال براى تیم محیا کردند که بتوانیم به خوبى خودمان را براى بازى هاى پیش رو اماده کنیم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4v7elj

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


علیرضا علیزاده: هزار پا بهترین فیلم سال 97/ واسه آرزوهات بجنگ!