تاریخ انتشار: 1398/04/12 22:55
کد خبر: 95003

چالش جدید استراماچونی در استقلال

سرمربی ایتالیایی استقلال با مشکلی جدی ممکن است مواجه شود.
چالش جدید استراماچونی در استقلال

استقلال تمرینات خود برای فصل جدید را زیر نظر آندره‌آ استراماچونی آغاز کرده و به زودی نیز برای برپایی اردو عازم ترکیه خواهد شد. به رغم برگزاری چندین جلسه تمرینی، ابی‌ها هنوز فعالیت‌های نقل و انتقالاتی خود را به پایان نرسانده‌اند و همین موضوع باعث شده تا دست سرمربی ایتالیایی این تیم در تمرینات بسته باشد.

یکی از پست‌هایی که آبی‌ها در حال حاضر در آن با کمبود شدید بازیکن مواجه شده‌اند پست هافبک تدافعی است. پستی که استقلال فصل گذشته با علی کریمی، روزبه چشمی، فرشید باقری و امید نورافکن مشکل خاصی در آن نداشت با این حال با جدایی قطعی نورافکن، بلاتکلیفی کریمی و چشمی و مصدومیت باقری عملا هیچ کدام از این بازیکنان در حال حاضر در اختیار استراماچونی نیستند و تنها مسعود ریگی خرید جدید این تیم از پدیده به همراه سینا خادم‌پور 22 ساله که فصل گذشته به طور قرضی برای گل‌گهر سیرجان به میدان رفته گرینه دیگری در اختیار این مربی ایتالیایی نیست.

قابل پیش‌بینی است که استقلال در فصل جدید بازی‌ها را با یک هافبک دفاعی آغاز کند با این حال تیمی که در 3 جبهه درگیر مسابقات خواهد بود نیاز به هافبک‌های تدافعی بیشتری دارد و قطعا یک هافبک دفاعی جدید در کنار یک هافبک دفاعی جوان پاسخگوی نیازهای این تیم نخواهد بود.

عدم مشخص شدن تکلیف علی کریمی و روزبه چشمی از جمله عواملی است که باعث شده استقلال در حال حاضر با فقر هافبک دفاعی مواجه شود و باید منتظر ماند و دید در نهایت مدیران استقلال برای تقویت این تیم در میانه میدان چه برنامه‌ای در پیش خواهند گرفت.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/485pgm

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


استقلالی‌ها سرمربی ایتالیایی را ترساندند! +عکس