//
کدخبر: ۱۹۹۰۱۵ //

مهمترین بخش کارنامه استراماچونی؛ خرید بازیکن خوب با بودجه محدود

حضور استراماچونی در استقلال، می‌تواند روزهای خوبی برای خریدهای تازه این تیم بسازد.

مهمترین بخش کارنامه استراماچونی؛ خرید بازیکن خوب با بودجه محدود
به گزارش فرتاک نیوز،

حضور استراماچونی در استقلال، با نگاه‌های مثبت و منفی زیادی همراه بوده است. استراما کارنامه خوبی در استفاده از جوانان دارد و از طرفی، هیچوقت نتوانسته تیمش را به نتایج دلخواه برساند. با این حال، خیال استقلالی‌ها بابت یک موضوع می‌تواند راحت باشد. او بخاطر سابقه کارش در رده‌های مختلف، به خوبی استعداد خریدهای تیم را می‌شناسد و بازیکنان تازه، احتمالا روزهای خوبی را با پیراهن آبی تجربه می‌کنند.

استقلال تا اینجای فصل نقل و انتقالات بلبلی، دشتی، یزدانی و ریگی را خریده است. چهره‌های با استعداد فصل قبل لیگ، که توقع هواداران را برای بمب‌های بزرگ و پر سر و صدا برآورده نمی‌کنند. هیچکدام از این خریدها هم زیر نظر استراما انجام نشده است. با این حال، شاید همین بازیکنان، بتوانند روزهای بهتر از همه بمب‌های سال‌های گذشته استقلال داشته باشند. سال 2013 که استراما روی نیمکت اینتر فصل را شروع کرد، خریدهای پر سر و صدایی نداشت اما بازیکنان تازه واردش، تبدیل به ستاره‌های باشگاه شدند. اینتر در آن فصل هندانوویچ را از اودینزه به جای سزار با قیمتی ناچیز خرید. هندانوویچ حالا کاپیتان اینتر شده است. رودریگو پالاسیو هم با قیمت فقط 11 میلیون به اینتر پیوست. پالاسیو مدت‌ها بهترین گلزن اینتر بود. آنتونیو کاسانو به عنوان بخشی از قرارداد پاتزینی به اینتر داده شد و توانست در 28 بازی لیگ، مجموعا 16 گل بزند و بسازد.

البته مهمترین بخش کارنامه استراما، خریدهای جوان اوست. او نیم فصل از کشور کرواسی و باشگاه دینامو، جوانی به نام متئو کواچیچ را خرید. کواچیچ 18 ساله در همان ماه‌های اول حضورش 13 بازی در تیم استراماچونی انجام داد و حالا، یکی از هافبک‌های سرشناس فوتبال جهان است. زمانی که استراماچونی مربی اودینزه شد هم یانکتو را برای این تیم خرید. یانکتو در دوران استراما فرصت بازی پیدا نکرد ولی به مرور، تبدیل به یکی از هافبک‌های مطرح سری آ شد.

با حضور استراما استقلالی‌ها می‌توانند امیدوار باشند حداقل یکی از ضعف‌های فصل‌های گذشته، یعنی خریدهای پرتعداد و ناکام برطرف شده باشد. او قبلا توانسته با بودجه محدود، بازیکنان مورد نظرش را بخرد و راه استفاده از آن‌ها را هم می‌داند. به خصوص در مورد خریدهای بعدی تیم، که با نظر سرمربی انجام می‌شوند.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۹۹۰۱۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان