تاریخ انتشار: 1398/04/14 08:16
کد خبر: 94901

عرب تا پایان قرارداد کالدرون ماندنی است

ماده‌های قرارداد پرسپولیس با مرد آرژانتینی برعهده عرب است و او تا پایان دوران مربیگری کالدرون و اتمام قراردادش باید در پرسپولیس بماند و مسئولیت این قرارداد را بپذیرد!
عرب تا پایان قرارداد کالدرون ماندنی است

پیش از فینال جام‌حذفی فصل قبل، ایرج عرب با حضور در وزارت ورزش استعفای شفاهی خود را تقدیم مسعود سلطانی‌فر وزیر ورزش و جوانان کرد، اما سلطانی‌فر این استعفا را نپذیرفت و به عرب دستور ادامه کار داد. با این حال بعد از اینکه برانکو از پرسپولیس رفت، توسط هوادارانِ مربی کروات، فشار مضاعفی روی عرب و سایر همکارانش در هیئت مدیره باشگاه به وجود آمد. از این رو بیم آن می‌رفت که عرب این بار به صورت کتبی و رسمی استعفای خود را به سلطانی‎فر ارائه بدهد. این بار این اتفاق رخ نداد و عرب با انگیزه‌های بیشتر، کار را دنبال کرد. او به ترکیه رفت و با ۴ مربی به مذاکره پرداخت و در نهایت با گابریل کالدرون مربی ۵۹ ساله آرژانتینی عقد قرارداد کرد. این اتفاق در شرایطی رخ داد که هواداران پرسپولیس شعار «استعفا، استعفا» را علیه اش سر می‌دادند. حالا شایعاتی در فضای مجازی پیچیده مبنی بر اینکه پس از قطعی شدن انتخاب سرمربی جدید برای پرسپولیس، عرب نیز از جایگاه مدیرعاملی استعفا می‌دهد و جای خود را به نفر بعدی خواهد داد. البته عرب حق چنین کاری را ندارد زیرا مسئولیت تمام بند و ماده‌های قرارداد با مرد آرژانتینی برعهده این مدیر است و او تا پایان دوران مربیگری کالدرون و اتمام قراردادش در پرسپولیس باید روی صندلی مدیریت باشگاه بماند و مسئولیت این قرارداد را بپذیرد!

در صورت جدایی عرب مدیر بعدی می‌تواند نسبت به شرایط قرارداد مربی آرژانتینی بهانه‌جویی کرده و زیر بار پرداخت طلب کالدرون نرود. از این رو به وزارت ورزش هیچ مجوزی برای استعفا به عرب نداده و نمی‌دهد. مدیرعامل باشگاه پرسپولیس از روزی که مدیریت سرخپوشان را برعهده گرفته، چند بار در مصاحبه‌های خود اعلام کرد ترجیح می‌داده باشگاه خصوصی شود و هرچه زودتر پرسپولیس را ترک کند، اما حالا باید در این تیم بماند و به فعالیت‌های خود ادامه دهد؛ آن‌هم در شرایطی که احتمالاً هواداران با شروع فصل به اعتراض خود ادامه می‌دهند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/36wnmj

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


آخرین وضعیت برانکو از زبان ایرج عرب