تاریخ انتشار: 1398/04/14 12:37
کد خبر: 94874

مکانی: هیچ مربی به اندازه برانکو و دستیارانش در زندگی ورزشی من اثرگذار نبوده است

دروازه‌بان ایرانی تیم فوتبال میوندالن نروژ گفت: دوره کار کردن با برانکو برای من مثل حضور در یک دانشگاه بود و خودم را تا همیشه مدیون این مربی می‌دانم.
مکانی: هیچ مربی به اندازه برانکو و دستیارانش در زندگی ورزشی من اثرگذار نبوده است

سوشا مکانی در خصوص آخرین وضعیتش عنوان کرد: خوشبختانه شرایط خوبی دارم و طبق برنامه تمریناتم را برای بازگشت به میادین دنبال می‌کنم. بازی‌های نیم فصل اول در نروژ به زودی تمام و حدود یک ماه دیگر نیم فصل دوم آغاز می‌شود. این فرصت بهترین زمان برای من است که با گذراندن مراحل پایانی دوره نقاهت آمادگی کافی پیدا کنم و با پشت سر گذاشتن مصدومیت به ترکیب تیم برگردم. امیدوارم تمرینات را به خوبی سپری کنم و همه چیز طبق برنامه پیش برود تا بازگشت خوب و موفقی به میادین داشته باشم.

سنگربان سابق پرسپولیس در خصوص جدایی برانکو ایوانکوویچ از این تیم اظهار داشت: با توجه به سابقه همکاری با آقای برانکو باید بگویم هیچ مربی به اندازه او و دستیارانش در زندگی ورزشی من اثرگذار نبوده و بیشترین چیزها را در این دوران از برانکو و دستیارانش مثل پانادیچ یاد گرفتم. واقعا دوره کار کردن با برانکو مثل حضور در یک دانشگاه بود و خودم را تا همیشه مدیون این مربی می‌دانم.

مکانی گفت: کالدرون هم مربی بزرگ و صاحب نامی است که به عنوان جانشین برانکو انتخاب شده و باید به این مربی فرصت داد و بعد در خصوص توانایی‌هایش قضاوت کرد. امیدوارم کالدرون هم دوران خوبی در پرسپولیس داشته باشد و بتواند در این باشگاه موفق باشد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/27go8d

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


عملکرد بی‌نقص وحید اصغرزاده در دروازه شهرداری بندرعباس