تاریخ انتشار: 1398/04/15 19:03
بازی باخت باخت فرزاد حسین خانی؛
کد خبر: 94761

وقتی علایق شخصی مرد محبوب به منافع کرمان می چربد!

وقتی علایق شخصی مرد محبوب به منافع کرمان می چربد!

تیم فوتبال مس کرمان بعد از هزینه های بسیار هنگفت فصل قبل و کسب نتایج دور از انتظار نتوانست به لیگ برتر صعود کند و در میانه های جدول فصل را به پایان رساند.

مسی ها در راستای رسیدن به لیگ برتر کشور زودتر از موعود کار خود را اغاز کردند.با روی کار امدن سعد محمدی که سابقه ی مدیریتی در باشگاه مس را دارد تصمیم بر این شد فرزاد حسین خانی را کنار بگذارند و مجتبی حسینی سرمربی فصل قبل اکسین را جایگزین او کنند.

از همان ابتدا زمزمه های کارشکنی و سنگ اندازی ازسوی افرادی منتسب به باشگاه شکل گرفت،مجتبی حسینی در اولین اقدام تصمیم به ارائه لیست مدنظر خود برای تمدید قرارداد بازیکنان گرفت 

و با انتخاب چند بازیکن بومی اردویی را در تهران به پا کرد،با شروع اردو و یارگیری باشگاه مس بازیکنان مدنظر سرمربی یکی یکی با این باشگاه قرارداد منعقد کردند.

 یکی از خصوصیاتی که مجتبی حسینی در میان فوتبالی های کشور معروف است،وسواس زیاد و سخت گیر در انتخاب یار است،حسینی فصل گذشته هم در مس کرمان و هم در اکسین البرز نشان داد اصلا به دنبال بازیکن معروف و گران قیمت نیست،نمونه بارز ان جذب چند یار از باشگاه شهرداری تبریز بود که صدای تمام کرمانی ها را بلند کرد.

شرایط طوری رقم خورد که با کنار گذاشتن مجتبی حسینی ان چند بازیکن نیز از باشگاه اخراج شدند اما طولی نکشید که همگی ان ها راهی لیگ برتر شدند.

نمونه دیگر می توان به جذب نفراتش در نیم فصل حضور در اکسین اشاره کرد جایی که حسینی در تست های تیمش مهاجمی را به خدمت گرفت که سه فصل خانه نشین بود اما همین بازیکن عصای دست وی شد و چندین گل سه امتیازی را برای تیمش به ثمر رساند،پس تا به اینجای کار نتیجه گرفتیم که برای این سرمربی نام و نشان معنایی ندارد و بازیکنی در تیم وی جای می گیرد که بتواند تفکرات تاکتیکی اش را اجرا کند .

چند روز اخیر شاهد ان بودیم که چند تن از بازیکنان بومی و سابق مس به رهبری فرزاد حسینخانی نزد اقای پورابراهیمی نماینده مجلس مردم محترم کرمان و راور رفتند.در پایان این جلسه صحبت های ردوبدل شده هرچه که بود منجر به این شد تا اقای پورابراهیمی مصاحبه ای تند را خطاب به مدیریت و کادر فنی مس عنوان نماید.

به درست یا غلط بودن شعار بومی گرایی کاری نداریم اما قانون حرفه ای فوتبال دیگر این مسائل را نمی پذیرد.

جناب اقای سعد محمدی مدیر محترم کارخانه مس اگر شما اعتقاد دارید که مجتبی حسینی مربی خوبی است تمام و کمال له او اعتماد کنید،ابزار و امکاناتی که می خواهد را در اختیارش قرار دهید اگر نتیجه نگرفت مثل تمام جوامع فوتبالی دنیا به  شدت با او برخورد کنید.

شما که مدیری فوتبالی هستید مطمئنا بی دلیل و کارشناسی نشده به سراغ این سرمربی نرفته اید،خود شما به این امر اگاه هستید که نه تنها حسینی بلکه فرزاد حسینخانی و  تمامی مربیان حال حاضر فوتبال ایران باید و باید اختیار تام داشته باشند و تمامی بازیکنان از امید ها تا بزرگسالان همگی در راستای تاکتیک موردنظر او جذب شوند.

هیچ جای فوتبال به اجبار نمی توان بازیکنی را به مربی تحمیل کرد،او طبق تفکراتش و تاکتیک مورد نظر یارگیری می کندپس اینکه بگوییم تحت هر شرایطی فلان تعداد بازیکن کرمانی باید در تیم حضور داشته باشد اشتباه است،ممکن است از تمامی فوتبالیست های کرمانی یک مربی پانزده نفر را مدنظر داشته باشد و شخص دیگر فقط یک نفر را بخواهد.توجه داشته باشید که بازیکنی را تحمیلی به تیم اضافه کنید از چند جهت به تیم و استان آسیب می رسد،اول انکه سرمربی هیچگاه از ان بازیکن استفاده نمی کند،دوما مجبورید با ان بازیکن قرارداد مالی امضا کنید و اگر بازی نکند شما پول بیت المال را به هدر داده اید

و مورد مهم تر ان که در صورت نتیجه نگرفتن دست سرمربی را برای توجیه نتایجش باز می گذارید و در جواب می گوید اختیار تام نداشتم و بازیکنان تحمیلی به من غالب کردند.

دو فصلی می باشد دعوای ما بین فرزاد حسینخانی و مجتبی حسینخانی ادامه دارد و این باشگاه مس هست که هرساله متضرر می شود.

با شناختی که نگارنده این مطلب از حسینخانی دارد او کاپیتانی بزرگ و بازیکنی فداکار است و مجتبی حسینی نیز مردی کم حاشیه و بزرگ است.اقای فرزاد حسینخانی  اینکه باشگاه مس از میان تمامی مربیان کاربلد فوتبال کشورمان با مجتبی حسینی به توافق رسیده مشکل او نیست،کنار گذاشتن شما اتفاقی بود که از سمت باشگاه رخ داده است نه مجتبی حسینی می دانیم که رسیدن به لیگ برتر و موفقیت مس ارزوی همیشگی حسینخانی است اما اکنون که در سمت بازیکن و مربی در این تیم حضور ندارد همه نگاه ها به او معطوف شده تا ببینند چه عکس العملی از خود نشان می دهد.

باشگاه بزرگ مس هوادارانی دو اتیشه و دلسوز دارد بخاطر ان ها هم شده باید دست در دست هم دهید تا نماینده این شهر لیگ برتری شود،حال بعضی وقت ها با بودن و بعضی وقت ها با نبودن می توان این اتفاق را رقم زد.

امیدواریم اتفاقی را که مدیران فصل گذشته مس نتوانستند رقم بزنند با پادرمیانی شخص بزرگی چون سعد محمدی ختم به خیر شود و فرزاد کاپیتان بزرگ کرمان خارج از گود برای موفقیت تیم محبوبش تلاش کند.

مطمئنا تمامی مشکلات بین این دو نفر با جلسه ای پنج دقیقه ای و صحبت های رو در روی هر دو نفر حل خواهد شد.امیدواریم هرچه زودتر و فروکش کردن اتش اختلافات این جلسه سه نفره میان سعد محمدی،مجتبی حسینی و فرزاد حسینخانی برگزار شود بدون هیچ واسطه ای،حال منتظر می بانیم تا عکس العمل مدیر کارخانه مس را در قبال این مشکل به وجود امده را نظاره گر باشیم

یادداشتی از آلن حیدری


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4mxg7j

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


سکان هدایت مس به اسطوره این باشگاه سپرده شد