تاریخ انتشار: 1398/04/21 23:34
کد خبر: 94109

حضور وحید امیری در پرسپولیس عاقلانه است؟!

شایعه بازگشت وحید امیری به پرسپولیس، هر روز جدی‌تر می‌شود.
حضور وحید امیری در پرسپولیس عاقلانه است؟!

 وحید امیری بعد از این که در لیست مازاد ترابوزان اسپور قرار گرفت پیغام‌های مستقیم و غیرمستقیم زیادی برای پرسپولیس می‌فرستد. بازیکنی که گفته می‌شود از سپاهان و تراکتور هم پیشنهاد دارد در مصاحبه‌هایش نشان می‌دهد تعللش برای انتخاب تیم جدید، انتظارش برای تماس مسئولان پرسپولیس با اوست. فارغ از محبوبیت وحید امیری و البته عملکرد بسیار خوب او در زمان حضورش در پرسپولیس سوال این است که آیا امیری در حال حاضر به درد پرسپولیس می‌خورد یا این که اصرار هواداران فقط احساسی است؟

پربودن لیست باشگاه پرسپولیس شرایط این تیم را به شرایط ویژه‌ای تبدیل کرده است. تیمی که در حال حاضر برای رسیدن به تعداد استاندارد باید یک بازیکن را از لیست کنار بگذارد. به غیر از این، آنها به حضور یک مهاجم ششدانگ نیاز فوری دارند و این انتقال هم نیاز به کنار گذاشته شدن یک بازیکن دیگر از لیست دارد. با توجه به این شرایط حضور وحید امیری کاری عاقلانه خواهد بود؟

وحید امیری بازی‌های زیادی را برای پرسپولیس به عنوان مهاجم بازی کرده است و برانکو بعد از رفتن طارمی روی او به عنوان یکی از جانشینان او حساب کرده بود. با این حال در فصلی که پرسپولیس سال بسیار سختی برای دفاع از عنوان قهرمانی دارد به نظر نمی‌رسد که حضور وحید امیری راه‌حلی مناسبی برای مشکل این تیم در خط حمله باشد. خط حمله پرسپولیس به یک مهاجم تخصصی قدرتمند که بتواند یک تنه بار خط حمله را به دوش بکشد نیاز دارد نه به یک بازیکن دوپسته که می‌تواند در خط حمله هم بازی کند. وحید امیری بازیکنی است که به درد هر تیمی می‌خورد اما نه تیمی که جای خالی ندارد و  بعد از دو خرید غیرضروری‌اش جایی برای اشتباه ندارد.

امیری در یک صورت حضورش در پرسپولیس امکان پذیر خواهد بود. شایعه جدایی حسین ماهینی از پرسپولیس بعد از بازگشت او از اردوی ترکیه شکل و شمایل جدی‌تری به خودش گرفته است. این طور که از تمرینات خبر می‌رسد هم گزینه کالدرون برای جانشینی او علاوه بر مهدی شیری، سیامک نعمتی است. بازیکنی که بعد از مدتها، زهر را به جناح راست پرسپولیس برگرداند. در صورتی که این اتفاقات بیفتد می‌توان گفت که وحید امیری برای جانشینی نعمتی در پست وینگر، به نیاز پرسپولیس تبدیل می‌شود. شاید تعلل مدیران پرسپولیس هم به همین دلیل است تا کالدرون نظرات نهایی خود را اعلام کند و بعد از آن، مدیران پرسپولیس با توجه به لیست خط خورده‌ها اقدام کنند. 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3ga6z9

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


تصمیم جالب کالدرون؛ 2 بازی در یک روز برای پرسپولیس