//
کدخبر: ۲۰۰۹۷۹ //

اگر هواداران تراکتور حوصله کنند، امسال نسبت به سال گذشته نتایج بهتری می‌گیریم

هافبک تیم فوتبال تراکتورسازی گفت: به هواداران قول می‌دهم اولین هدف‌مان در فصل جدید کسب مقام قهرمانی لیگ برتر است.

 اگر هواداران تراکتور حوصله کنند، امسال نسبت به سال گذشته نتایج بهتری می‌گیریم
به گزارش فرتاک نیوز،

و به نقل از سایت باشگاه تراکتورسازی، اکبر ایمانی در حاشیه تمرین روز سوم تیم تراکتورسازی در اردوی ترکیه اظهار داشت: خداراشکر که تمرینات تیم به خوبی پیش می‌رود و هنوز نفرات‌مان کامل نشده است. به امید خدا تا چند روز آینده، نفرات‌مان کامل می‌شود تا تیم خوبی را آماده مسابقات فصل جدید کنیم و بتوانیم به مقام قهرمانی برسیم.

وی در خصوص کمپ «پولات ریزورت» گفت: این کمپ دارای چند زمین چمن تمرین خوب است و خوشبختانه بازیکنان نیز رضایت زیادی دارند و خوب تمرین می کنند.

ایمانی افزود: قرار است چند بازی تدارکاتی نیز در این اردو برگزار کنیم و این باعث می‌شود که محک خوبی قبل از مسابقات بخوریم و آماده لیگ شویم.

هافبک دفاعی تیم تراکتورسازی در خصوص وضعیت جسمانی خودش گفت: با اینکه دو روز در هواپیما بودم، اما خوشبختانه در شرایط بدنی خوبی به سر می‌برم و تمام تلاشم را می‌کنم که نسبت به سال گذشته، بازی های بهتری برای تراکتورسازی ارائه دهم.

وی نوید نمایش خوب تراکتورسازی در فصل پیش رو را به پرشورها داد و افزود: اگر هواداران حوصله کنند، امسال نسبت به سال گذشته نتایج بهتری می‌گیریم و به آنها قول می‌دهم که اولین هدف ما رسیدن به قهرمانی است.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۰۰۹۷۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان