//
کدخبر: ۲۰۱۲۴۶ //

چرا باشگاه استقلال رضایت نامه بازیکنان مازادش را نمیدهد؟

با گذشت حدود دو هفته از قرار گرفتن نام 4 بازیکن در لیست مازاد استقلال هنوز باشگاه رضایت نامه این بازیکنان را صادر نکرده است.

چرا باشگاه استقلال رضایت نامه بازیکنان مازادش را نمیدهد؟
به گزارش فرتاک نیوز،

رضا کریمی، روح الله باقری، آرمین سهرابیان و محسن کریمی 4 بازیکنی هستند که به دلیل آنچه عدم تایید فنی خوانده شده از تیم کنار گذاشته شده اند و مدتی است در تمرینات شرکت نمی کنند.

نکته عجیب اینکه این 4 بازیکن که برای دریافت رضایت نامه به باشگاه مراجعه کرده اند به آنها گفته شده است که باید تیم جدید خود را معرفی کنند تا در صورت پرداخت مبلغی به عنوان رضایت نامه از این تیم جدا شوند.

این موضوعی است که با موافقت این 4 بازیکن روبرو نشده است و حتی آنها تهدید کرده اند که در استقلال می مانند و باشگاه باید طبق قرارداد پول شان را پرداخت کند.

این دقیقا شبیه به اتفاقی است که فصل قبل برای جابر انصاری افتاد و او یک نیم فصل در استقلال ماند و پولش را گرفت و در نهایت مدیران باشگاه مجبور شدند او را به تمرینات برگردانند.

این اتفاق در حالی رخ داده است که آرمین سهرابیان دو فصل دیگر با استقلال قرارداد دارد، از قرارداد روح الله باقری یک فصل دیگر باقی مانده است و از قرارداد محسن کریمی با استقلال هم یک فصل دیگر باقی مانده است و باشگاه تصمیم دارد از جدایی این بازیکنان درآمدزایی کند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۰۱۲۴۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان