//
کدخبر: ۲۰۲۴۸۴ //

تاکنون هیچ باشگاه لیگ برتری اتمام کار استانداردسازی ورزشگاه خود را اعلام نکرده است

حیدر بهاروند، رئیس سازمان لیگ فوتبال گفت که تاکنون هیچ باشگاهی به صورت رسمی،‌ آمادگی ورزشگاه خود را به این سازمان اعلام نکرده است.

 تاکنون هیچ باشگاه لیگ برتری اتمام کار استانداردسازی ورزشگاه خود را اعلام نکرده است
به گزارش فرتاک نیوز،

حیدر بهاروند در گفت‌وگو با سایت سازمان لیگ فوتبال ایران گفت: برگزاری مناسب و استاندارد مسابقات لیگ برتر یکی از وظایف اصلی سازمان لیگ است و در این راستا نیز فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ تلاش کرده‌اند تا نوزدهمین دوره لیگ برتر در شرایطی مطلوب‌تر از گذشته برگزار شود.

وی افزود: استانداردسازی ورزشگاه‌ها، فروش بلیت الکترونیک، شماره‌دار شدن صندلی‌ها و همچنین ایجاد وضعیت مطلوب‌تر ایمنی برای تماشاگران هم از الزامات کنفدراسیون فوتبال آسیا محسوب می‌شود و هم خواسته  شورای امنیت کشور است. خوشبختانه بسیاری از خبرگان و صاحب نظران فوتبال از جمله شماری از سرمربیان تیم‌های لیگ برتری، این حرکت سازمان لیگ را تأیید و اجرای قانون و الزامات کنفدراسیون فوتبال آسیا را در راستای ایمنی ورزشگاه‌ها را اقدامی مناسب تلقی کردند.

رئیس سازمان لیگ فوتبال با اشاره به تعویق مسابقات لیگ برتر به دلیل فراهم شدن همین شرایط تصریح  کرد: اگرچه باشگاه‌های لیگ برتری تمرینات آماده‌سازی خود را آغاز کرده‌اند و مجدّانه به دنبال جذب بازیکن و تمرینات آماده‌سازی هستند، اما متأسفانه این کوشش در بخش استانداردسازی ورزشگاه‌های خانگی‌شان کمتر مشاهده می‌شود و تاکنون هیچ باشگاه لیگ برتری اتمام کار استانداردسازی ورزشگاه خود را اعلام نکرده است. آن هم در شرایطی که سرمربیان برخی تیم‌ها تجهیز وزرشگاه‌ها را اقدامی شایسته و الزامی دانستند.

بهاروند خاطرنشان کرد: تاکنون هیچ  باشگاهی به صورت رسمی و کتبی، آمادگی ورزشگاه خانگی خود را با ایجاد الزامات مورد نظر این سازمان اعلام نکرده است. چنانچه اکثریت باشگاه‌ها آمادگی خود را به صورت رسمی به سازمان لیگ اعلام کنند، این سازمان بلافاصله  پس از بازدید مجدد، اقدامات اولیه را جهت شروع مسابقات انجام خواهد داد و چنانچه برخی باشگاه‌ها نتوانند ورزشگاه‌های خود را آماده کنند، مسابقات این باشگاه‌ها در شهر و استان بی‌طرف و بدون حضور تماشاگر برگزار خواهد شد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۰۲۴۸۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان