تاریخ انتشار: 1398/04/30 13:45
کد خبر: 93243

پرسپولیس نیاز به مهاجم ششدانگ دارد/عرب فوتبالی نیست اما با فوتبالی‌ها مشورت کند

پیشکسوت پرسپولیس گفت: زمانی که پنجره بسته شد برخی بازیکنان تیم را رها کردند و رفتند و امیدوارم هواداران آن‌ها را ببخشند.

رضا شاهرودی در خصوص شرایط پرسپولیس در فصل جدید گفت: در ابتدا باید از برانکو تشکر کنم به خاطر اینکه طی 4 سال روزهای خوبی را برای ما رقم زد. متاسفانه در پرداختی‌ها کاری کردند که صبرش لبریز شود و با اینکه دلش با پرسپولیس بود از ایران برود. باید حقش را می‌دادند اما خلف وعده کردند، او اذیت شد و تصمیم گرفت که برود. 

شاهرودی در خصوص حضور کالدرون روی نیمکت پرسپولیس گفت: او کار سختی دارد چرا که پرسپولیس با برانکو سه سال پشت سر هم قهرمان لیگ شد، قهرمان جام حذفی شد، به فینال لیگ قهرمانان آسیا رسید و همچنین سوپر جام را به دست آورد. توقعات از او زیاد است. همه هواداران دوست دارند امسال هم قهرمان شویم و حتی در آسیا دوباره به فینال برسیم. با این حال باید به او زمان بدهیم و از او حمایت کنیم. من برای قهرمانی پرسپولیس مانعی نمی‌بینم و انشالله که این اتفاق می‌افتد.

ستاره اسبق سرخپوشان در مورد اینکه آیا کالدرون می‌تواند در فصل جدید موفقیت‌ها را برای پرسپولیس تکرار کند، گفت: او در باشگاه‌هایی که کار کرده رزومه خوبی دارد و نتایج خوبی به دست آورده اما به هر حال فکر نمی‌کنم در جاهایی که کار می‌کرده چنین جو و شرایطی را تجربه کرده باشد. به نظرم تا به حال چنین هواداران پرشور و پرشماری را ندیده است و فکر می‌کنم از این بابت باید خیلی هم خوشحال باشد. ما نیز باید از او حمایت کنیم. او مربی بزرگی است. ان‌شالله با حمایت هواداران پرسپولیس باز هم برای این تیم موفقیت‌ها تکرار می‌شوند و کالدرون می‌تواند برای پرسپولیس قهرمانی بیاورد.

پیشکسوت پرسپولیس در خصوص یارگیری‌های این تیم اظهار داشت: اسکلت تیم از دست نرفته و بازیکنان خوب فصل گذشته حفظ شده‌اند. همچنین جذب بازیکنی مانند وحید امیری اتفاق خوبی بود و او می‌تواند به موفقیت تیم در فصل جدید کمک کند. ضمن اینکه به اعتقاد من پرسپولیس به یک مهاجم ششدانگ نیاز دارد همانطور که خود کالدرون هم به آن اشاره کرده است. حضور یک مهاجم گلزن و تمام کننده مسئله‌ای است که به موفقیت تیم در فصل جدید بسیار کمک می‌کند و من معتقدم باید هر چه زودتر برای رفع این نیاز اقدام شود.

شاهرودی در مورد کنار گذاشتن شایان مصلح و سروش رفیعی توسط سرمربی جدید گفت: به هر حال وقتی یک مربی به یک تیم می‌آید تصمیم‌گیرنده خودش است و دوست دارد نفرات خوبی را در اختیار داشته باشد. در مربیگری شما باید در هر پست حداقل دو بازیکن آماده و سرحال داشته باشید. حتما در پست‌هایی که این عزیزان حضور داشتند ترافیک بوده و کالدرون ترجیح داده این تصمیم را بگیرد. به هر حال چیزی از ارزش‌های آنها کم نمی‌شود. برای سروش رفیعی، شایان مصلح و همچنین حمیدرضا طاهرخانی آرزو می‌کنم در تیم جدیدشان موفق باشند. پوشیدن پیراهن پرسپولیس بزرگ گارانتی این نیست که شما برای همیشه در این تیم حضور داشته باشید. خود ما هم زمانی پیراهن پرسپولیس را می‌پوشیدیم اما بعدا از این تیم جدا شدیم. 

وی در خصوص بازگشت برخی بازیکنان مانند فرشاد احمدزاده به پرسپولیس که با انتقاد هواداران این تیم همراه شد، گفت: زمانی که پنجره بسته شد برخی بازیکنان تیم را رها کردند و رفتند اما به هر حال خدا کمک کرد و پرسپولیس با توانایی بچه‌ها و همچنین کار خوب برانکو و حمایت هواداران تیم تا فینال آسیا هم رفت. آنهایی که رفتند باید از هواداران عذرخواهی کنند و امیدوارم هواداران آن‌ها را ببخشند تا ان‌شالله تیم یکدستی برای فصل جدید داشته باشیم.

شاهرودی در مورد عملکرد مدیریت باشگاه در ماه‌های اخیر اظهار داشت: همانطور که اشاره کردم، کاری که مدیریت با برانکو کرد، کار حرفه‌ای نبود و همه ما ناراحت شدیم. اگر می‌خواستند پول تهیه کنند باید زودتر این کار را می‌کردند و سر موعد پرداخت می‌شد. مدیریت باید به خواسته هواداران و پیشکسوتان توجه کند. آقای عرب ممکن است فوتبالی نباشد اما باید با فوتبالی‌ها مشورت کند و مخصوصا به حرف هواداران گوش دهد. بخش بزرگی از پرسپولیس را هواداران تشکیل می‌دهند. او باید با هوادارانی که بر سر تمرین می‌آیند تعامل داشته باشد تا ان‌شالله برای فصل جدید مشکلی پیش نیاید و پرسپولیس در آرامش کامل به کار خودش ادامه دهد.

وی در پایان اضافه کرد: قصد بی احترامی به کسی را ندارم اما امیدوارم هیأت مدیره باشگاه هم جوان‌تر شود و افرادی در کادر مدیریتی قرار گیرند که هواداران با آنها خاطره دارند. مثلا افرادی از هم دوره‌ای‌های ما که مردم هنوز آن‌ها را می‌شناسند بیایند و در باشگاه مشغول به کار شوند. ما همیشه در خدمت پرسپولیس هستیم و اگر پیشنهادی شود با جان و دل قبول می‌کنیم.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4v7oez

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



مصلح در لیست مازاد یک ماه پس از تمدید قرارداد!