تاریخ انتشار: 1398/04/30 17:34
کد خبر: 93223

نوازی: هرگز به دنبال توقیف اموال باشگاه استقلال نبوده ام

هافبک پیشین استقلال گفت: من طلبی از استقلال ندارم زیرا حق ما را قبلاً خورده اند ولی توقیف اموال باشگاه استقلال از جانب من، کذب است.
نوازی: هرگز به دنبال توقیف اموال باشگاه استقلال نبوده ام

محمد نوازی در خصوص صحبت هایی مبنی بر اینکه وی حکم توقیف اموال باشگاه استقلال را گرفته است، گفت: من هیچ طلبی از باشگاه استقلال ندارم و زمانی که باید حقم را می گرفتم نتوانستم این کار را بکنم و هرگز به دنبال توقیف اموال باشگاه استقلال نبوده ام.

هافبک پیشین استقلال گفت: من حنیف را به باشگاه استقلال بردم به این خاطر که مطالبات زیادی از باشگاه داشت و طی صحبتی که وی با مدیرعامل و معاون باشگاه انجام داد، قرار شد مطالبات او در اوایل فصل گذشته پرداخت شود که از آن زمان تا به الان نزدیک به ۹ ماه گذشته ولی هنوز چنین اتفاقی صورت نگرفته است.

نوازی در ادامه اظهار داشت: طی توافقی که حنیف عمران زاده با مسئولان باشگاه داشت، وی قرار شد چیزی حدود ۸۰۰ میلیون از طلبش را ببخشد و ۵۰۰ میلیون را دریافت کند که متأسفانه هنوز نتوانسته به پولش دست پیدا کند. قرار بود نصرالله عبداللهی که آن زمان سرپرست باشگاه بود به ما کمک کند تا این مشکل برطرف شود و طی صحبت هایی که انجام گرفت، توافق به عمل آمد تا مبلغ ۵۰۰ میلیون را طی ۳ فقره چک به حنیف داده که آن را هم سر زمان نقد کند ولی این اتفاق رخ نداد و عمران زاده تهدید کرد که اگر مطالبات او پرداخت نشود به AFC شکایت می‌کند.

وی با انتقاد از مسئولان باشگاه استقلال، گفت: چطور آنها که به درد باشگاه نخورده‌اند و هیچ امتیاز مثبتی برای این تیم نداشتند توانستند تا ریال آخر پول خود را بگیرند اما کسانی که سال‌ها برای این تیم بازی کردند، کتک خوردند و مصدوم شدند همچنان طلبکار هستند و به پولشان هم دست پیدا نکردند. باید ما هم مثل بعضی‌ها مصاحبه می‌کردیم و موضوع را علنی می‌کردیم. مطمئناً اگر ما اهل جار و جنجال بودیم، می‌توانستیم تمام مطالباتمان را دریافت کرده و مستأجر نباشیم.

وی تأکید کرد: از آنهایی که حق ما را خوردند، نخواهیم گذشت و خداوند جواب آنها را خواهد داد. ولی من به خاطر علاقه‌ای که به استقلال داشتم، هرگز دست به چنین کاری هم نمی‌زدم.

نوازی در پایان خاطرنشان کرد: ما قبلاً در استقلال بازی می‌کردیم و حالا طرفدار این تیم هستیم. امیدوارم استقلال همیشه موفق باشد ولی به مدیران این باشگاه توصیه می‌کنم که به فکر بازیکنانی هم که دوره بازی شان به سر رسیده و اهل جار و جنجال نیستند، باشند زیرا ما این تیم را دوست داریم و نمی‌خواهیم خدای ناکرده برای باشگاه درد سر به وجود بیاید.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3zpw7j

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


بازیکنان استقلال شارژ مالی می‌شوند!