//
کدخبر: ۲۰۲۶۶۶ //

بازسازی ورزشگاه وطنی قائمشهر شروع شد

صندلی‌گذاری و بازسازی ورزشگاه وطنی قائمشهر جهت میزبانی ایده‌آل از مسابقات لیگ برتر آغاز شده است.

بازسازی ورزشگاه وطنی قائمشهر شروع شد
به گزارش فرتاک نیوز،

پس از اینکه مسئولان سازمان لیگ فدراسیون فوتبال ایرادهایی از ورزشگاه وطنی قائمشهر گرفته و تهدید کردند در صورت برطرف نشدن این مشکلات میزبانی تیم نساجی در بازی‌های لیگ برتر در شهر دیگری انجام خواهد شد، سرانجام بازسازی و صندلی‌گذاری این ورزشگاه آغاز شد.

برهمین اساس علاوه بر صندلی‌گذاری، بازسازی راهروها و سرویس‌های بهداشتی ورزشگاه وطنی نیز در حال انجام است و مسئولان استان مازندران در تلاش هستند این استادیوم را تا آغاز مسابقات لیگ برتر آماده کنند.

مسئولان سازمان لیگ پیش از این اعلام کردند صندلی‌گذاری، گیت‌های ورودی و نصب دوربین‌های مدار بسته از جمله امکاناتی است که باید در تمام ورزشگاه‌ها برای میزبانی از مسابقات لیگ برتر فراهم شود.

فرهاد کوچک‌زاده، سرپرست تیم نساجی نیز در گفت‌و‌گو با تسنیم در این خصوص اظهار داشت: ورزشگاه وطنی کمبودهایی داشت،‌ اما مسئولان چند پیمانکار جدید به این مجموعه اضافه کرده‌اند و خداراشکر خیلی از کارها هم تا الان پیش رفته است. در هر صورت صندلی‌گذاری هم شروع شده است و امیدوارم این ورزشگاه به بازی‌ها برسد.

«اگر ورزشگاه وطنی برای شروع مسابقات لیگ برتر آماده نشود،‌ قطعاً این تیم متضرر خواهد شد.»، وی در واکنش به طرح این موضوع گفت: صد درصد همین‌طور است. باید بازی‌ها در استادیوم وطنی برگزار شود تا مردم بیایند و از فوتبال لذت ببرند.تمام مسئولان استان مازندران هم در تلاش هستند تا این اتفاق بیفتد.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۰۲۶۶۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان