//
کدخبر: ۲۰۳۰۳۱ //

عالیشاه: می جنگم همانطور که تا به حال جنگیدم

هافبک پرسپولیس مدعی شد در پایان جلسه با مدیرعامل تیم، تا روز یکشنبه شرایطش مشخص خواهد شد.

عالیشاه: می جنگم همانطور که تا به حال جنگیدم
به گزارش فرتاک نیوز،

امید عالیشاه که دقایقی پیش راهی باشگاه شده بود، در خصوص اینکه با پیشنهاداتی مواجه است و احتمال جدایی‌اش از پرسپولیس به وجود آمده گفت: پیشنهاد برای هر بازیکنی هست و بحث این است که بازیکن قلبش با چه تیمی باشد و بخواهد کجا بازی کند. صحبت های خوبی داشتیم و اگر به ما نیاز باشد و بتوانیم کمک کنیم می مانم.

عالیشاه درباره پیشنهادش از کره گفت: از زبان من تا حالا چیزی شنیدید؟ من قبل از این هم گفتم که حرف از پیشنهاد منت گذاشتن است و من انجامش نمی‌دهم. اگر ببینیم می توانم کمک کنم می مانم و اگر نه که تصمیم دیگری می گیرم.

 وی درباره صحبت های همراه با نارضایتی سروش رفیعی و شایان بعد از جلسه با ایرج عرب و اینکه او نیز در این جلسه با برخورد مناسبی مواجه نشده گفت: سوالات حاشیه ای نکنید. این سوالات هر بازیکنی، باشگاهی و حتی کادرفنی را می تواند زیر سوال ببرد و حاشیه درست کند. این سواالات را برای چه می پرسید. من اینجا هستم و در مورد من هر سوالی هست از خودم بپرسید.

عالیشاه در واکنش به اینکه آیا قصد ترک پرسپولیس را دارد گفت: من تا الان مگر داشتم درباره چه چیزی حرف می زدم؟ همانطور که گفتم روز یکشنبه تکلیفم با باشگاه مشخص می شود.

او درباره اردوی ترکیه و حواشی آن گفت: اردوی بدی نبود و اگر آن دو بازی تدارکاتی انجام می شد بهتر بود.

عالیشاه در واکنش به اینکه آیا دلیل شایعه ترکش به خاطر مشکلات مالی و ترافیک در پستش است نیز اینطور پاسخ داد: در این چند سال آیا بحث مالی با باشگاه پرسپولیس داشتم و چنین چیزی از من دیدید؟ من می جنگم همانطور که تا به حال جنگیدم.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۰۳۰۳۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان