//
کدخبر: ۲۰۳۵۳۸ //

ویسی: شاهین صد در صد در لیگ می ماند

سرمربی تیم فوتبال شاهین بوشهر می گوید احترام 4 تیم شرکت کننده در جام شهدا حفظ نشد.

ویسی:  شاهین صد در صد در لیگ می ماند
به گزارش فرتاک نیوز،

عبدالله ویسی در این باره گفت: جام شهدا به درد ما خورد. از نظر کمیتی خوب نبود، برنامه ریزی اش اصلا خوب نبود. نمی دانستیم چه زمانی باید بازی کنیم و بازی ها خوب پوشش داده نشد. 4 تیم خوب در این مسابقات بودند و  باید بهتر احترام می گذاشتند.

او در مورد تیم شاهین بوشهر که خود را برای لیگ برتر آماده می کند هم گفت: ببینید شما باید به اندازه جیبتان خرید کنید. بودجه کل سال شاهین به اندازه قیمت یک ستاره لیگ برتری است. می دانید تیم ها برای یک بازیکن چطور خرج می کنند. رسانه ها و مردم باید بدانند تیمی که تازه جمع می شود زمان نیاز دارد تا جا بیفتد. روی پیشانی من خورده است که همیشه باید سرمربی تیم هایی باشم که بازیکنان فصل گذشته خود را از دست داده است.

سرمربی شاهین بوشهر در مورد هدفش برای فصل جدید هم می گوید: من دو برنامه به باشگاه دادم، یک برنامه برای نیمه بالای جدول بود که 25 میلیارد می خواستیم. یک برنامه هم 17 میلیارد هزینه داشت که آن هم شده است 12 میلیارد که در نهایت بودجه کل تیم که بسته شد 8 میلیارد تومان شد. یک گلر ایرانی می خواستیم گفت 1 میلیارد و 700 میلیون و من یک گلر خارجی جذب کردم با 450 میلیون. این دروازه بان خوب است و نسبت به قیمتش واقعا می ارزد.

ویسی در مورد بقای شاهین در لیگ برتر می گوید: شاهین صد در صد در لیگ می ماند . من به بازیکنان گفته ام باید به شما بربخورد که می گویند تیم تان در لیگ می ماند. اصلا فکر سقوط را هم نمی کنیم و می رویم که بهترین نتایج را بگیریم.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۰۳۵۳۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان