تاریخ انتشار: 1398/05/05 16:07
کد خبر: 92728

چهار نکته مهم در استقلال استراماچونی

آبی های تهرانی در دیدار با بادران به خوبی موفق شدند تیم فرهاد کاظمی را شکست دهند.
 چهار نکته مهم در استقلال استراماچونی

 آخرین دیدار دوستانه استقلال با پیروزی 4 گله این تیم برابر تیم خوب بادران با هدایت فرهاد کاظمی همراه شد تا تیم استراماچونی در بازگشت به تهران نیز روند خوبی در بازی های دوستانه داشته باشد.

هر چند این بازی به دور از دیدگان خبرنگاران انجام شد اما فیلم های منتشر شده از این مسابقه نکاتی مهم از بازی استقلال را نشان می دهد که بررسی آن خالی از لطف نیست:

1.تنوع بالا در خط حمله؛ تیم استراماچونی در این دیدار با استفاده از حرکات عمقی، ضربات ایستگاهی و البته سانتر از کناره ها به گل رسید تا نشان دهد قرار نیست خیلی به یک تاکتیک و برنامه وابسته باشد. اتفاقی که با شروع لیگ و افزایش کیفیت تمرینات استقلال مطمئنا با کیفیت بهتری اجرا می شود.

2.تمرکز روی باز پس گیری سریع توپ؛ گل فرشید اسماعیلی روی یک ضد حمله و با حرکت عمقی به ثمر رسید و آنگونه که بهتاش فریبا درباره این دیدار صحبت کرده، استقلالی ها در بازپس گیری توپ با حضور رضاوند و ریگی بسیار خوب عمل کردند. تیم استراماچونی در دیدار با نیروی زمینی نیز با همین فاکتور به گل رسید تا از همین حالا استقلال را تیمی با پرس شدید از دفاع حریف بشناسیم.

3.استخوان بندی تیم مشخص شد؛ سید حسین حسینی درون دروازه، وریا غفوری، سیاوش یزدانی و محمد دانشگر در خط دفاعی، مسعود ریگی و داریوش شجاعیان در خط هافبک و فرشید اسماعیلی و دیاباته در خط حمله مهره های فیکس استقلال هستند و تقریبا تا به حالا درباره دفاع و وینگر چپ و یکی از هافبک های استقلال قطعیت وجود ندارد. استراماچونی بر خلاف شفر و منصوریان فلسفه متفاوتی در معرفی ترکیب های خود دارد و به نظر می رسد استقلال با تیمی واحد برای شروع لیگ آماده می شود.

4.نیمکت مدعی؛ دو گل استقلال را در این دیدار بازیکنانی به ثمر رساندند که از روی نیمکت خود را به ترکیب رسانده بودند. مرتضی تبریزی گل سوم را به ثمر رساند و فرشید باقری سازنده گل سوم، گل چهارم را ثبت کرد تا به این ترتیب استقلال حالا به داشتن نیمکتی با انگیزه دل خوش باشد. نیمکتی که البته مطمئنا خیلی تحمل نیمکت نشینی نخواهد داشت و استراماچونی باید تدبیری برای مدیریت آنها داشته باشد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/396eye

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


نیاز مبرم به دفاع چپ و هافبک پشت مهاجم/ استراماچونی به دنبال دو بازیکن خارجی