تاریخ انتشار: 1398/05/05 19:01
کد خبر: 92708

پرسپولیس همین الان هم بهترین نفرات را در لیست خود دارد

پیشکسوت پرسپولیس معتقد است سرخپوشان قادر خواهند بود با طی شرایط کنونی همچنان به موفقیت خود در فوتبال ایران ادامه دهند.
پرسپولیس همین الان هم بهترین نفرات را در لیست خود دارد

حمید درخشان درباره شرایط پرسپولیس با حضور کالدرون می‌گوید: یکی از مهمترین مسائل تا به اینجا این بوده که پرسپولیس هنوز ساختار اصلی خود را حفظ کرده و بازیکنانی که به تیم اضافه شدند نیز تجربه بازی در چنین اتمسفری را دارا هستند و این کمک بزرگی به تیم خواهد کرد.

وی ادامه داد: در بحث لیست مازاد باید به کادرفنی اعتماد کرد، هرچند شاید اگر کس دیگری بود این نظر را نداشت و شاید هم غیر از این بود. بهرحال هم شایان و هم سروش جزو بازیکنان تاثیرگذار و باکیفیتی هستند که به خاطر ترافیک بیش از اندازه پست خود با این سرنوشت مواجه شدند. پرسپولیس اما همین الان هم بهترین نفرات را در لیست خود دارد و این می‌تواند کمک بزرگی برای تیم باشد.

وی درباره اینکه آیا پرسپولیس قادر است به عملکرد خود طی فصل آینده نیز ادامه دهد گفت: الان مدعیان لیگ افزایش یافته‌اند و پرسپولیس فصل گذشته نیز راه دشواری برای قهرمانی طی کرد. با این حال با حضور مدعیانی همچون استقلال، سپاهان، تراکتورسازی، ذوب آهن و پدیده مطمئنا شرایط برای هیچ تیمی در فصل جدید آسان نخواهد بود. با این حال من باز هم به موفقیت پرسپولیس یقین دارم و آنها با عبور از حواشی و حمایت دوباره هواداران قادر خواهند بود به نتایج خوبی دست یابند.

درخشان در ادامه گفت: پرسپولیس دو فصل قبل در فینال لیگ قهرمانان حاضر بود و در فصل گذشته حذف شد. باید مدیران تیم به این مساله توجه داشته باشند که اکنون جدال در آسیا کاملا حیثیتی شده و باید تیم را در مسیر موفقیت و کسب نتایج موفق قرار دهند. مهمترین نیاز تیم در شرایط فعلی شاید جذب مهاجم خارجی طراز اول در سطح آسیا باشد. من به عملکرد علی علیپور کاملا ایمان دارم اما او نیاز دارد تا یک بازیکن دیگر هم در کنارش حاضر باشد و این فشار از روی دوشش برداشته شود.

پیشکسوت پرسپولیس درباره علیپور حرف هایش را اینطور ادامه می دهد: من علیپور را به پرسپولیس آوردم و کاملا به او ایمان داشتم. خوشحالم که او طی دو فصل اخیر بهترین گلزن پرسپولیس نیز شده و شاید اگر زودتر از این هم با حمایت مواجه می‌شد عملکرد بهتری نیز داشت. با این حال باید این نظر را پذیرفت که او نیاز دارد تا بازیکنی در سطح او در خط حمله در کنارش داشته باشد تا بتواند فشار لازم را تحمل کند. در خیلی از بازی‌های فصل گذشته فشار روحی زیادی به او وارد شد تا نتواند آنطور که باید در خدمت تیم باشد و موفق عمل کند.

درخشان درباره درخواست علیپور برای حضور در فوتبال اروپا گفت: حرف های علیپور را خواندم. بهرحال در فوتبالی که همه بازیکنان ادعای میلیاردی دارند، بازیکنی که 6 سال در تیم زحمت کشیده و عملکردش هم کامل قابل قبول بوده باید با احترام بیشتری همراه شود. علیپور چند سال دیگر می تواند در این تیم بازی کند و بازوبند را هم داشته باشد و این نیازمند این است تا رفتار مناسب مالی و معنوی در خصوص او صورت گیرد و او نشان داده که شایستگی این احترام را دارد و جزو بازیکنان بی حاشیه تیم بوده و با گل هایش نیز پاسخ اعتماد را داده است.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3e89j6

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


درخشان: مگر قرار بود برانکو ۱۰۰ سال بماند؟