//
کدخبر: ۲۰۳۸۸۳ //

گرشاسبی: اگر پرسپولیس از نظر روحی و روانی جمع و جور شود افتخارآفرینی ها ادامه خواهد داشت

پرسپولیس در حال حاضر یک تیم پرستاره است که می تواند در لیگ برتر و آسیا مدعی باشد اگر از نظر روحی و روانی شرایط خوبی داشته باشد.

گرشاسبی: اگر پرسپولیس از نظر روحی و روانی جمع و جور شود افتخارآفرینی ها ادامه خواهد داشت
به گزارش فرتاک نیوز،

حمیدرضا گرشاسبی یکی از چهره های مدیریتی همایش شب گذشته حمایت از سیل زدگان بود که با همکاری هلال احمر و سایت ورزش سه برگزار شد. او در این ارتباط گفت:« خسته نباشید نمی گویم به بچه های هلال احمر چون آن ها خسته نمی شوند. کار آن ها کاملا دلی است و ما هم به دعوت این عزیزان حضور پیدا کردیم. در این همایش گزارشی از کمک های مردمی و خدماتی که به مردم سیل زده انجام شده ارائه شد که بسیار اخبار امیدوار کننده و جالبی بود.»

او افزود:« خوشبختانه مردم بعد از این اتفاقات اعتمادشان به خاطر کمک هایی که بی وقفه بود جلب شد و انشالله این موضوع تداوم داشته باشد. امیدوارم با توجه به عملکرد هلال احمر ظرف یک ماه آینده عزیزان آسیب دیده بتوانند حداقل های زندگی را داشته باشند.»

مدیرعامل سابق پرسپولیس که بعد از جدایی اش مباحثی درباره بدهی های این باشگاه در زمان مدیریت او منتشر شد و حرف های یکی از اعضای جدید هیات مدیره گفت:« تا آنجایی که من خودم می دانم و براساس اعداد و ارقامی که در باشگاه هست ما تیم را با کلی بدهی تحویل گرفتیم. البته حجم بیشتر بدهی ها جرایمی بود که در AFC وجود داشت اما ما سعی کردیم این موضوع را مدیریت کنیم. با اسپانسر قرارداد بستیم و بخش عمده خطر محرومیت پرسپولیس را رفع کردیم.»

او همچنین گفت:« زمانی که من رفتم دو میلیون دلار پاداش لیگ قهرمانان آسیا، 700 هزاردلار سهمی که پرسپولیس از تیم ملی در جام جهانی داشت و 31 میلیارد تومانی که مربوط به اسپانسر بود باید به باشگاه می آمد. ما تمام کارها را انجام داده و خود آقای عرب که آن زمان معاون مالی ما بودند همه را به ریز در جریان هستند. خود ایشان می تواند نظرش را اعلام کند که ما چه تحویل گرفتیم و چه چیزی را تحویل داده ایم. ضمن اینکه با وجود محرومیت و شرایط سختی که داشتیم چند بازیکن جذب کردیم. کار واقعا دشواری بود چرا که بازیکنی مثل مهدی ترابی باید شش ماه از ترکیب تیم بیرون می ماند اما ما او را جذب کردیم.»

گرشاسبی در ادامه گفت:« به نظر من این حرف هایی که زده می شود بی انصافی است. من هیچوقت پشت سر مدیران قبل از خودم حرف نزدم و اینکه راجع به ما که شصت میلیارد آورده داشتیم بخواهند حرف بزنند؛ واقعا هنرمندی است. من البته از خود باشگاه چیزی نشنیدم و تنها یکی از اعضای هیات مدیره حرف هایی زده که انشالله ایشان هم متقاعد شده است.»

او در این ارتباط که چرا پرسپولیس بعد از چهار سال از آن فضای آرام دور شد گفت:«من خودم چون پرسپولیس را دوست دارم و دلم نمی خواست تیم به حاشیه برود سکوت کردم اما در این مدت خیلی کم لطفی ها شد به خصوص در فضای مجازی و برخی رسانه ها که از زبان یکی از اعضای هیات مدیره حرف های نادرستی زده شد و ما هم مجبور به پاسخگویی شدیم. من معتقدم خیلی از مسایل باید درون خانواده باشگاه حل می شد حتی بحث آقای برانکو هم همینطور بود.» او افزود:« همین الان هم پرسپولیس تیمی پرستاره و خوب است و اگر از نظر روحی و روانی جمع و جور شود افتخارآفرینی ها ادامه خواهد داشت. انشالله هیات مدیره جدید برای درآمدزایی تلاش کند چرا که تیم قهرمان و پرستاره قطعا هزینه هایش بیشتر خواهد داشت. پرسپولیس باید برای قهرمانی در ایران و آسیا تلاش کند و چیزی برای موفقیت کم ندارد اگر همانطور که گفتم تیم از نظر روحی و روانی شرایط خوبی داشته باشد.»

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۰۳۸۸۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان