تاریخ انتشار: 1398/05/09 18:44
کد خبر: 92373

توصیه‌های روشن و نکیسا به بازیکنان تیم‌های پایه: هدف داشته باشید و برای رسیدن به آن تلاش کنید

پیشکسوتان فوتبال کشورمان در مراسم جشن سالانه آکادمی باتیس، به بازیکنان آینده‌ساز فوتبال ایران توصیه کردند که برای رسیدن به موفقیت، اهداف‌شان را ترسیم کنند.
توصیه‌های روشن و نکیسا به بازیکنان تیم‌های پایه: هدف داشته باشید و برای رسیدن به آن تلاش کنید

جشن آکادمی تیم فوتبال باتیس با حضور حسن روشن، نیما نکیسا، حبیب گودرزی، میثم فلاحت پیشه ،میثم حیدری و برخی از چهره‌های فوتبالی و رسانه‌ای، سرمربیان و اعضای تیم‌های آکادمی، نونهالان، نوجوانان و جوانان و خانواده‌های آنها برگزار شد.

در ابتدای این مراسم که اجرای آن برعهده محمدرضا احمدی گزارشگر مطرح کشورمان بود، حجت‌عزیزی مدیرعامل باشگاه باتیس گفت: یکی از مشکلات اصلی تیم‌ها، نداشتن زمین تمرین مناسب در سطح شهر است که در این زمینه طی مذاکراتی که با مسئولان امر داشتیم، قصد داریم زمین و ورزشگاهی برای خودمان بسازیم تا این مشکل را به حداقل برسانیم.

وی دغدغه اصلی این باشگاه را رعایت اخلاق، ادب و احترام توسط اعضای تیم‌ها و ورزشکاران برشمرد و افزود: تمام اجزای تیم شامل مدیران، اعضای کادرفنی بازیکنان و خانواده‌ها باید اخلاق، ادب و احترام را سرمنشا تمام امور خود قرار دهند.

photo_2018-11-24_22-41-10

مدیرعامل باشگاه باتیس با بیان اینکه توجه به تغذیه، ذهن و خواب نفرات تیم هم در برنامه‌های تیم‌های مختلف این باشگاه وجود دارد، ادامه داد: در کنار فعالیت‌های ورزشی، ما به تحصیل بازیکنان تیم‌های مختلف اهمیت می‌دهیم که در این رابطه می‌بایست معدل بازیکنان تیم نونهالان بالای ۱۸، نوجوانان بالای ۱۷ و جوانان بالای ۱۶باشد. البته به نفراتی که موفقیت‌هایی را در تحصیل بدست می‌آورند، جوایز خاصی اهدا می‌شود.

وی در بخش دیگر از صحبت‌هایش، چشم انداز باشگاه باتیس را اینگونه تشریح کرد: با توکل به خدا و تلاش تمام ارکان باشگاه، هدف‌مان این است که در ۵ سال آینده، به یکی از ۳ آکادمی برتر کشور تبدیل شویم. در این رابطه سعی داریم از تکنولوژی‌های جدید داخلی و برتر فوتبال ‌جهان، به بهترین شکل استفاده کنیم.

عزیزی در پایان از تفاهم نامه همکاری این باشگاه با کلینیک استقلال خبر داد و گفت: سلامتی بازیکنان برای ما بسیار مهم است و طبق هماهنگی‌های صورت گرفته، آنها پس از هر مصدومیتی، بلافاصله با حضور در کلینیک استقلال، اقدام‌های درمانی خود را آغاز می‌کنند.

در ادامه نیما نکیسا مسئول توسعه فوتبال پایه فدراسیون فوتبال دقایقی برای حاضران صحبت کرد. وی در ابتدای صحبت‌هایش تاکید کرد تمام تلاشش را در فدراسیون به کار می‌بندد تا هیچ حقی از یک فوتبالیست مستعد ضایع نشود زیرا پرورش یک استعداد سرنوشت یک خانواده را عوض می‌کند.

دروازه‌بان پیشین تیم ملی با اشاره به اینکه رسیدن به موفقیت در فوتبال نیازمند، ریاضت و سختی کشیدن است، افزود: شاید امروز فوتبال بازی کردن برای شما جدی نباشد اما به زودی به یک موضوع جدی برای‌تان تبدیل می‌شود. البته باید بگویم وای به حال فرزندی که پس از رسیدن به اوج، برای پدر و مادرش فخر بفروشد.

وی از تمام بازیکنان خواست که در همه زمینه‌ها احترام والدین و خانواده خود را حفظ کنند و افزود: اگر می‌خواهید به موفقیت برسید، باید اهداف‌تان را مشخص کنید. اهداف‌تان را بنویسید و برای رسیدن به آنها تلاش کنید زیرا فوتبالیست حرفه‌ای باید زندگی حرفه‌ای داشته باشد و یک غفلت باعث می‌شود از مسیر موفقیت دور شود.

این مقام مسئول در فدراسیون فوتبال همچنین از بازیکنان تیم‌های پایه باتیس خواست که در کنار توجه حرفه‌ای به ورزش، به‌شکل جدی به تحصیلات خود توجه کنند زیرا یک فوتبالیست تحصیلکرده، تصمیمات بهتری برای زندگی ورزشی و شخصی‌اش می‌گیرد.

در بخش دیگری از مراسم آقای حسن روشن پیشکسوت فوتبال کشورمان هم خطاب به نفرات حاضر در سالن خصوصا نفرات تیم‌های آکادمی، نونهالان، نوجوانان و جوانان پایه گفت: برای رسیدن به موفقیت باید هدف داشته باشید و برای رسیدن به این هدف‌ تمام تلاش‌تان را به کار ببندید و با احترام پدر و مادر رضایت آنها مخصوصا مادر را جلب نمایید.

آکادمی باتیس با استعدادیابی و پرورش بازیکنان سعی بر آن دارد تا در موفقیت فوتبال ایران سهم بالقوه ای را ایفا نماید.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/36waky

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



پرسپولیس زمان خوبی چک خورد!