تاریخ انتشار: 1398/05/13 22:31
کد خبر: 92068

برانکو به دنبال تکمیل عملیات نیمه‌تمام

برانکو به دنبال تکمیل عملیات نیمه‌تمام

 با این‌که قصه جدایی برانکو از پرسپولیس بعد از ٤,٥‌سال حضور روی نیمکت سرخ‌ها به پایان رسید و حالا هواداران این تیم هم به سرمربی جدید خود یعنی کالدرون تا حدودی عادت کرده‌اند، اما همچنان اخباری که از تیم جدید سرمربی کروات به گوش می‌رسد، برای هواداران فوتبال ایران جذابیت دارد. شاید خیلی‌ها به دنبال این هستند تا بدانند برانکو بعد از نتایج فوق‌العاده‌ای که در پرسپولیس گرفت، می‌توانست در عربستان هم چنین نتایجی را تکرار کند یا خیر.
به هر حال کسب سه قهرمانی در لیگ، یک قهرمانی در جام حذفی و حضور در فینال آسیا وظیفه برانکو را در تیم جدیدش سنگین‌تر کرده؛ به‌ویژه این‌که او در آغاز راهش باید یک نبرد تمام‌عیار آسیایی را تجربه کند.
برانکو که از نظر امکانات و مسائل مالی دیگر مشکلات دوران حضورش در پرسپولیس را ندارد، اردوی پیش‌فصل الاهلی را در اتریش برپا کرد و از بازیکنان خارجی باکیفیتی نیز بهره خواهد برد. با این‌که الاهلی از هفت بازیکن خارجی بهره می‌برد، اما طبق قوانین از میان آنها باید چهار نفر را برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا معرفی کند. عمر السومه، توارس، دسوزا و ساریچ چهار بازیکن خارجی الاهلی برای رویارویی با الهلال عربستان در مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان هستند.
برانکو در زمان سرمربیگری در پرسپولیس ٦ بار با الهلال روبه‌رو شده که فقط در دو بازی ابتدایی به برتری رسیده و دو شکست هم در سال‌های اخیر متحمل شده است. قطعا سنگین‌ترین و تلخ‌ترین باخت او هم به نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان آسیا ٢٠١٧ برمی‌گردد. این بار اما پروفسور برای رویای رسیدن به قهرمانی آسیا دندان تیز کرده و خیلی خوب می‌داند که حذف از لیگ قهرمانان در ابتدای راهش با الاهلی حتی می‌تواند پایه‌های نیمکت را برای او لرزان کند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3w87vd

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


کالدرون می تواند آرامش را در تیم نگه دارد/ پرسپولیس بازهم شانس اول قهرمانی است